Національне агентство України з питань державної служби реалізовує низку заходів, спрямованих на посилення кадрового потенціалу державної служби шляхом залучення активної, талановитої та вмотивованої молоді.

Досвід і численні напрацювання у цій сфері стали передумовою започаткування у 2020 році Всеукраїнського конкурсу творчих робіт серед молоді.

Завдання Конкурсу:

  • виявлення та розвиток вмотивованої молоді, сприяння реалізації її здібностей у прийнятті управлінських рішень;
  • стимулювання інтересу у молоді до актуальних питань публічної служби;
  • сприяння залученню молоді на публічну службу;
  • сприяння залученню молоді до формування позитивного іміджу публічних службовців у суспільстві.

Конкурс відбуватиметься за підтримки і сприяння:

  • ООН Жінки в Україні;
  • Фонду Ганнса Зайделя в Україні;
  • Швейцарсько-українського проєкту DECIDE «Децентралізація для розвитку демократичної освіти»;
  • Проекту «Підтримка комплексної реформи державного управління в Україні» (EU4PAR);
  • Програми розвитку ООН в Україні;
  • «U-LEAD з Європою»;
  • Професійної спілки працівників державних установ України.

 

У 2025 році визначено наступні номінації Конкурсу:

  • Рівні права та можливості жінок і чоловіків
  1. У чому ви вбачаєте сучасні пріоритети політики забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків, враховуючи повномасштабне вторгнення рф? Які тенденції у сфері гендерної рівності ви спостерігаєте зараз та на які проблеми варто звернути увагу в першу чергу?
  2. Якою, на ваш погляд, повинна бути державна політика щоб забезпечити гендерно відповідальне відновлення та відбудову України, які підходи та механізми варто застосовувати?
  3. Що дозволить зробити вітчизняну гендерну політику більш дієвою та наблизити її до стандартів ЄС?

  

  • Політична освіта та політична культура
  1. Якою, на вашу думку, мусить бути політична освіта для сучасної молоді?
  2. Що, на вашу думку, може мотивувати активну участь сучасної молоді у суспільно-політичній діяльності?
  3. Щоб ви хотіли привнести у сучасну політичну культуру?
  4. Як політична освіта підсилює політичну культуру?

  

  • Відбудова та відновлення системи освіти в умовах воєнного стану
  1. Стан системи освіти в умовах війни, проблеми та перспективи розвитку.
  2. Шляхи та алгоритми відновлення системи освіти в умовах воєнного стану.
  3. Альтернативні форми здобуття освіти в умовах воєнного стану.
  4. Як зберегти систему освіти в умовах воєнного стану?

  

  • Державна служба, яка приваблює: як зацікавити молодь?
  1. Якою має бути державна служба, щоб молодь була зацікавлена пов’язувати з нею кар’єру?
  2. Що сприятиме підвищенню мотивації молоді обирати кар’єру на державній службі?
  3. Які чинники мають значення при виборі майбутнього місця роботи? Що з цього є на державній службі?
  4. Як би ви особисто розглядали можливість працевлаштування в державному секторі, яку б саме роботу ви обрали і чому?
  5. Яку цінність молодь може запропонувати державній службі?
  6. Які знання вміння та навички потрібні на державній службі в наступні 10 років?
  7. Як ви бачите роль молоді в посиленні культури доброчесності на державній службі?

  

  • Відновлення України на цінностях прав людини
  1. Ваше бачення щодо того, як інтегрувати права людини при плануванні відновлення на рівні громад.
  2. Які цінності прав людини сприяють об’єднанню та згуртованості громад?
  3. Як цінності прав людини наближають Україну до членства в ЄС?

  

  • Активна молодь для сильної громади
  1. Що для вас означає місцеве самоврядування та ваша громада?
  2. Якби ви були головою громади, якби ви вирішували питання залучення молоді до вирішення питань місцевого значення? 
  3. Як ви бачите свою роль і роль молоді у відновленні громади під час війни? 
  4. Що, на вашу думку, може мотивувати молодь активно долучатися до процесів прийняття рішень у сфері місцевого самоврядування?

 

  • Соціальний діалог і соціальне партнерство
  1. Чи вважаєте ви ефективним сучасний рівень соціального діалогу в Україні, з його перевагами і недоліками?
  2. Якими мають бути ключові умови для ефективності соціального діалогу у формуванні та реалізації державної політики у різних сферах?
  3. Наведіть приклади, як соціальний діалог і партнерство можуть покращити реалізацію державної політики в сфері державного управління.

Конкурс є некомерційним заходом і переслідує виключно творчі і загальнокультурні цілі.

Для участі у Конкурсі необхідно до 30 вересня 2025 року подати на електронну адресу Організаційного комітету Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.:

  • заявку, оформлену за встановленим зразком;
  • конкурсну роботу.

Конкурсна робота повинна бути викладена державною мовою та оформлена відповідно до Положення про Всеукраїнський конкурс творчих робіт серед молоді (https://vseukrainskyi-konkurs2020.mozello.com/pro-konkurs/polozhennja-pro-konkurs/).

Детальнішу інформацію можна знайти на офіційному вебсайті Всеукраїнського конкурсу творчих робіт серед молоді (http://vseukrainskyi-konkurs2020.mozello.com).

У 4-му матчі фінальної серії плей-оф FAVBET Екстра-ліги «ХІТ» впевнено переграв «Аврору» з рахунком 4:2, здобувши перемогу в серії 3:1 та вже втретє поспіль ставши чемпіоном України з футзалу!

Щирі вітання студенту РДГУ — Плюті Володимиру Андрійовичу, 4 курс, педагогічний факультет, спеціальність «Фізична культура і спорт», група Т-41 — із черговим спортивним досягненням та вагомим внеском у перемогу команди!

Ми пишаємось твоїми успіхами — і на майданчику, і в університеті!
Вперед до нових звершень!

 

Актори-випускники : Іван Вережак , Каріна Іванчук Єва Карпюк, Едуард Вертилецький, Павло Коркунець для Вас зіграють свою фінальну найоптимістичнішу комедію виставу «Генеральна репетиція» за Альдо Ніколаї! Режисер Олена Мельничук.

П'ятниця та субота 20-21 червня о 14:00 у 43-ій аудиторії, вул. С. Бандери 12.

Понеділок 23 червня о 14:00 у Рівненському обласному академічному театрі ляльок Вхід вільний.

До зустрічі!

Кафедра театральної режисури РДГУ

Рівненський державний гуманітарний університет

Художньо-педагогічний факультет

Шановні науково-педагогічні працівники,

здобувачі вищої освіти, колеги та друзі!

Цьогоріч 22 червня ми, українці, знову скорботно вшановуємо світлу пам’ять полеглих воїнів і невинно загиблих жертв Другої світової війни.  

У цей день озиваються болем давні рани українського народу, історія якого посічена страшними карбами війни. Її відгомін чути у національній пам’яті всіх і свідомості кожного.

Сьогодення українців, гірке від нової війни, приносить не менш болючі спогади і вчить нас особливо гостро відчувати ціну свободи, миру та безпеки.

Нехай у День скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні історична пам’ять згуртовує мільйони сучасних українців, підкріплює їх у єдності, сповнює відвагою з честю боронити рідну землю.

Спільнота Рівненського державного гуманітарного університету схиляє голови в низькому поклоні перед усіма українцями, чиє життя забрала війна!

         Пам’ятаємо кожного…

В. о. ректора Роман ПАВЕЛКІВ

Василевська Надія Василівна, студентка 4 курсу факультету історії, політології та міжнародних відносин РДГУ, спеціальності "Історія. Середня освіта", взяла участь у молодіжному обміні в межах програми Erasmus+.
  • Місце проведення:
    La Ferté-Alais (передмістя Парижа), Франція
  • Термін проєкту:
    4–18 червня 2025 року
  • Країни-учасниці:
    Франція , Україна , Грузія , Румунія , Італія 
  •  Назва обміну:
    "UNIBIO – United in Diversity for Biodiversity"

Цей міжнародний проєкт був присвячений питанням захисту навколишнього середовища та гендерної рівності. Учасники взяли участь у ряді активностей:

  • воркшопах та семінарах, спрямованих на формування гендерної та сексуальної ідентичності, обговорення LGBTIQ+ питань;

  • міжкультурному діалозі з акцентом на боротьбу за гендерну рівність у різних середовищах;

  • заняттях з пермакультурного садівництва та екобудівництва з природних матеріалів;

  • тестуванні нових освітніх інструментів (ігри, дебати), розроблених асоціацією з неформальної освіти.

Участь у подібних міжнародних ініціативах — це не лише особистісний розвиток студентів, а й важлива складова інтеграції української молоді в європейський простір освіти, культури та громадянських цінностей.

17 червня 2025 року в конференц-залі Молодіжного центру «Студка» в.о.ректора Роман Павелків відзначив грамотами та подяками студентів, які впродовж навчального року брали активну участь у профорієнтаційних заходах університету. Очільник закладу високо оцінив зусилля молоді, спрямовані на популяризацію РДГУ серед потенційних вступників і висловив щире захоплення креативними ідеями студактивістів та високим рівнем відповідальності за покладені на них обов’язки.

 

Back to top