Національне агентство України з питань державної служби реалізовує низку заходів, спрямованих на посилення кадрового потенціалу державної служби шляхом залучення активної, талановитої та вмотивованої молоді.
Досвід і численні напрацювання у цій сфері стали передумовою започаткування у 2020 році Всеукраїнського конкурсу творчих робіт серед молоді.
Завдання Конкурсу:
- виявлення та розвиток вмотивованої молоді, сприяння реалізації її здібностей у прийнятті управлінських рішень;
- стимулювання інтересу у молоді до актуальних питань публічної служби;
- сприяння залученню молоді на публічну службу;
- сприяння залученню молоді до формування позитивного іміджу публічних службовців у суспільстві.
Конкурс відбуватиметься за підтримки і сприяння:
- ООН Жінки в Україні;
- Фонду Ганнса Зайделя в Україні;
- Швейцарсько-українського проєкту DECIDE «Децентралізація для розвитку демократичної освіти»;
- Проекту «Підтримка комплексної реформи державного управління в Україні» (EU4PAR);
- Програми розвитку ООН в Україні;
- «U-LEAD з Європою»;
- Професійної спілки працівників державних установ України.
У 2025 році визначено наступні номінації Конкурсу:
- Рівні права та можливості жінок і чоловіків
- У чому ви вбачаєте сучасні пріоритети політики забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків, враховуючи повномасштабне вторгнення рф? Які тенденції у сфері гендерної рівності ви спостерігаєте зараз та на які проблеми варто звернути увагу в першу чергу?
- Якою, на ваш погляд, повинна бути державна політика щоб забезпечити гендерно відповідальне відновлення та відбудову України, які підходи та механізми варто застосовувати?
- Що дозволить зробити вітчизняну гендерну політику більш дієвою та наблизити її до стандартів ЄС?
- Політична освіта та політична культура
- Якою, на вашу думку, мусить бути політична освіта для сучасної молоді?
- Що, на вашу думку, може мотивувати активну участь сучасної молоді у суспільно-політичній діяльності?
- Щоб ви хотіли привнести у сучасну політичну культуру?
- Як політична освіта підсилює політичну культуру?
- Відбудова та відновлення системи освіти в умовах воєнного стану
- Стан системи освіти в умовах війни, проблеми та перспективи розвитку.
- Шляхи та алгоритми відновлення системи освіти в умовах воєнного стану.
- Альтернативні форми здобуття освіти в умовах воєнного стану.
- Як зберегти систему освіти в умовах воєнного стану?
- Державна служба, яка приваблює: як зацікавити молодь?
- Якою має бути державна служба, щоб молодь була зацікавлена пов’язувати з нею кар’єру?
- Що сприятиме підвищенню мотивації молоді обирати кар’єру на державній службі?
- Які чинники мають значення при виборі майбутнього місця роботи? Що з цього є на державній службі?
- Як би ви особисто розглядали можливість працевлаштування в державному секторі, яку б саме роботу ви обрали і чому?
- Яку цінність молодь може запропонувати державній службі?
- Які знання вміння та навички потрібні на державній службі в наступні 10 років?
- Як ви бачите роль молоді в посиленні культури доброчесності на державній службі?
- Відновлення України на цінностях прав людини
- Ваше бачення щодо того, як інтегрувати права людини при плануванні відновлення на рівні громад.
- Які цінності прав людини сприяють об’єднанню та згуртованості громад?
- Як цінності прав людини наближають Україну до членства в ЄС?
- Активна молодь для сильної громади
- Що для вас означає місцеве самоврядування та ваша громада?
- Якби ви були головою громади, якби ви вирішували питання залучення молоді до вирішення питань місцевого значення?
- Як ви бачите свою роль і роль молоді у відновленні громади під час війни?
- Що, на вашу думку, може мотивувати молодь активно долучатися до процесів прийняття рішень у сфері місцевого самоврядування?
- Соціальний діалог і соціальне партнерство
- Чи вважаєте ви ефективним сучасний рівень соціального діалогу в Україні, з його перевагами і недоліками?
- Якими мають бути ключові умови для ефективності соціального діалогу у формуванні та реалізації державної політики у різних сферах?
- Наведіть приклади, як соціальний діалог і партнерство можуть покращити реалізацію державної політики в сфері державного управління.
Конкурс є некомерційним заходом і переслідує виключно творчі і загальнокультурні цілі.
Для участі у Конкурсі необхідно до 30 вересня 2025 року подати на електронну адресу Організаційного комітету Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.:
- заявку, оформлену за встановленим зразком;
- конкурсну роботу.
Конкурсна робота повинна бути викладена державною мовою та оформлена відповідно до Положення про Всеукраїнський конкурс творчих робіт серед молоді (https://vseukrainskyi-konkurs2020.mozello.com/pro-konkurs/polozhennja-pro-konkurs/).
Детальнішу інформацію можна знайти на офіційному вебсайті Всеукраїнського конкурсу творчих робіт серед молоді (http://vseukrainskyi-konkurs2020.mozello.com).
У 4-му матчі фінальної серії плей-оф FAVBET Екстра-ліги «ХІТ» впевнено переграв «Аврору» з рахунком 4:2, здобувши перемогу в серії 3:1 та вже втретє поспіль ставши чемпіоном України з футзалу!
Щирі вітання студенту РДГУ — Плюті Володимиру Андрійовичу, 4 курс, педагогічний факультет, спеціальність «Фізична культура і спорт», група Т-41 — із черговим спортивним досягненням та вагомим внеском у перемогу команди!
Ми пишаємось твоїми успіхами — і на майданчику, і в університеті!
Вперед до нових звершень!
Актори-випускники : Іван Вережак , Каріна Іванчук Єва Карпюк, Едуард Вертилецький, Павло Коркунець для Вас зіграють свою фінальну найоптимістичнішу комедію виставу «Генеральна репетиція» за Альдо Ніколаї! Режисер Олена Мельничук.
П'ятниця та субота 20-21 червня о 14:00 у 43-ій аудиторії, вул. С. Бандери 12.
Понеділок 23 червня о 14:00 у Рівненському обласному академічному театрі ляльок Вхід вільний.
До зустрічі!
Кафедра театральної режисури РДГУ
Рівненський державний гуманітарний університет
Художньо-педагогічний факультет
Шановні науково-педагогічні працівники,
здобувачі вищої освіти, колеги та друзі!
Цьогоріч 22 червня ми, українці, знову скорботно вшановуємо світлу пам’ять полеглих воїнів і невинно загиблих жертв Другої світової війни.
У цей день озиваються болем давні рани українського народу, історія якого посічена страшними карбами війни. Її відгомін чути у національній пам’яті всіх і свідомості кожного.
Сьогодення українців, гірке від нової війни, приносить не менш болючі спогади і вчить нас особливо гостро відчувати ціну свободи, миру та безпеки.
Нехай у День скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні історична пам’ять згуртовує мільйони сучасних українців, підкріплює їх у єдності, сповнює відвагою з честю боронити рідну землю.
Спільнота Рівненського державного гуманітарного університету схиляє голови в низькому поклоні перед усіма українцями, чиє життя забрала війна!
Пам’ятаємо кожного…
В. о. ректора Роман ПАВЕЛКІВ
- Місце проведення:
La Ferté-Alais (передмістя Парижа), Франція - Термін проєкту:
4–18 червня 2025 року - Країни-учасниці:
Франція , Україна , Грузія , Румунія , Італія - Назва обміну:
"UNIBIO – United in Diversity for Biodiversity"
Цей міжнародний проєкт був присвячений питанням захисту навколишнього середовища та гендерної рівності. Учасники взяли участь у ряді активностей:
-
воркшопах та семінарах, спрямованих на формування гендерної та сексуальної ідентичності, обговорення LGBTIQ+ питань;
-
міжкультурному діалозі з акцентом на боротьбу за гендерну рівність у різних середовищах;
-
заняттях з пермакультурного садівництва та екобудівництва з природних матеріалів;
-
тестуванні нових освітніх інструментів (ігри, дебати), розроблених асоціацією з неформальної освіти.
Участь у подібних міжнародних ініціативах — це не лише особистісний розвиток студентів, а й важлива складова інтеграції української молоді в європейський простір освіти, культури та громадянських цінностей.
17 червня 2025 року в конференц-залі Молодіжного центру «Студка» в.о.ректора Роман Павелків відзначив грамотами та подяками студентів, які впродовж навчального року брали активну участь у профорієнтаційних заходах університету. Очільник закладу високо оцінив зусилля молоді, спрямовані на популяризацію РДГУ серед потенційних вступників і висловив щире захоплення креативними ідеями студактивістів та високим рівнем відповідальності за покладені на них обов’язки.