НАВЧАННЯ ЗА ВАУЧЕРОМ 2025

Відповідно до ліцензії на провадження діяльності з надання освітніх послуг Рівненський державний гуманітарний університет здійснює навчання за затвердженим Міністерством економіки України переліком спеціальностей, за якими може бути виданий ваучер.

Ваучер – документ встановленого зразка, що дає особі відповідно до Закону України «Про зайнятість населення» право на перепідготовку за робітничою професією, підготовку за спеціальністю для здобуття ступеня магістра на основі ступеня бакалавра або магістра, здобутого за іншою спеціальністю, підготовку на наступному рівні освіти (крім третього (освітньо-наукового/освітньо-творчого) рівня вищої освіти), спеціалізацію та підвищення кваліфікації в закладах освіти чи у роботодавця.

На підставі ваучера РДГУ здійснює:

1) підготовку за спеціальністю для здобуття ступеня магістра на основі ступеня спеціаліста або магістра, здобутих за іншою спеціальністю;

2) підготовку на наступному рівні освіти (крім третього (аспірантура)).

Вартість ваучера встановлена в межах вартості навчання, але не може перевищувати десятикратного розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, визначеного законом (зараз це 30 280 грн).

Якщо вартість навчання в закладі освіти перевищує максимальну вартість ваучера, різницю оплачує особа, що навчається, або її роботодавець.

Ваучер одноразово видають центри зайнятості. Таку допомогу не можна отримати під час навчання, а лише перед вступом.

Навчання за ваучером можливе на денній та заочній формах.

Претендуватимуть на ваучер окремі категорії громадян, які мають професійно-технічну чи вищу освіту, не зареєстровані в службі зайнятості як безробітні та не проходили навчання за кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття протягом останніх 3-х років. Серед них:

√     люди, яким виповнилося 45 років (до настання пенсії за віком);

    учасники бойових дій;

√     звільнені з військової служби;

    внутрішньо переміщені особи працездатного віку;

√     особи з інвалідністю;

√     особи, що отримали поранення внаслідок військової агресії або пройшли полон.

Подати заявку на ваучер та отримати докладнішу інформацію можна на сайті Державної служби зайнятості за посиланням https://www.dcz.gov.ua/profnavch/voucher

 

ПЕРЕЛІК СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У РДГУ,

ДЛЯ НАВЧАННЯ ЗА ЯКИМИ МОЖЕ БУТИ ВИДАНИЙ ВАУЧЕР

Код спеціальності

Назва спеціальності

(предметної спеціальності)

Освітній ступінь

БАКАЛАВР

МАГІСТР

А2

Дошкільна освіта

 

 

 

 

 

 

А4

Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)

Середня освіта (Географія)

Середня освіта (Хімія)

 

Середня освіта (Природничі науки)

Середня освіта (Інформатика)

Середня освіта (Математика)

Середня освіта. Технології (Трудове навчання та технології)

Середня освіта (Фізика та астрономія)

 

Середня освіта (Фізика)

 

Середня освіта (Історія)

Середня освіта (Англійська мова і зарубіжна література)

Середня освіта (Українська мова і література)

Середня освіта. (Мистецтво. Музичне мистецтво)

Середня освіта (Образотворче мистецтво)

 

Середня освіта (Фізична культура)

А5

Професійна освіта (Цифрові технології)

А6

Спеціальна освіта (Логопедія)

А7

Фізична культура і спорт

В11

Філологія (Англійська мова і зарубіжна література)

С1

Економіка та міжнародні економічні відносини (для навчання за ваучером осіб, визначених пунктом 3 частини першої статті 30 Закону України «Про зайнятість населення»)

С4

Психологія

D3

Менеджмент (для осіб, визначених пунктом 3 частини першої статті 30 Закону України «Про зайнятість населення»)

D5

Маркетинг

F2

Інженерія програмного забезпечення

 

F3

Комп’ютерні науки

І7

Терапія та реабілітація

 

І10

Соціальна робота та консультування

 

 

Запрошуємо усіх бажаючих різного віку: студентів та викладачів, дітей та батьків, вчителів і не тільки взяти участь у всеукраїнському фестивалі літературно-журналістської творчості та сучасного анти стресу  «Читаюча людина — успішна Україна

Організатором фестивалю є ГО Молодіжне телебачення «Фест-ТВ» із можливим залученням в якості експертів  в галузі психології та антистресу сучасних практикуючих психологів, із практичним досвідом роботи в різних сферах.

Фестиваль є відкритим для українських співвітчизників (дітей, молоді та дорослих учасників) починаючи з 4-х років та надалі без вікових обмежень, зокрема учнів 1–11 класів загальноосвітніх шкіл, учасників гуртків позашкільної освіти, студентів коледжів та ВНЗ, аспірантів тощо. Один автор (співавтори) можуть подавати твори одразу в кількох номінаціях. Мова творів – українська.

Фестиваль проводиться з 05 квітня  2025 року по 15 травня 2025 року включно.

Роботи приймаються на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .Тема робот: «Читаюча людина — успішна Україна!» У назві листа треба вказати: на фестиваль  «Читаюча людина — успішна Україна!».

Для участі у Фестивалі необхідно:

Для учасників із числа дітей та молоді необхідно бути готовими особистим прикладом долучитися до створення позитивного суспільно значимого контенту громадянської журналістики у контексті популяризації читання (тобто пізнавальних змістовних актуальних сюжетів), взяти участь у читацьких прес-клубах, для отримання необхідних знань та професійних навичок, їх вдосконалення у подальшій літературно-журналістській діяльності: подати заяви на членство для участі у творчих літературно-журналістських гуртках «Точка зору та/або «Школа успіху» та проекті «Школа журналістики «Фест-ТВ», у контексті дієвого втілення у життя ідеї популяризації читання як сучасного антистресу, діалогу поколінь та демонстрації інтелектуальної творчої мотивації до пізнання світу.

Для учасників будь-якого віку заради консолідації творчої спільноти необхідно: бути підписаним на ютуб  leonid gapeev щастя творчості @leonidgapeev1327 YouTube та Fest TV @FestTVkh- YouTube та під час подання творів на фестиваль разом із заявкою технічно додати фото-, скрин-шот екрану, із технічним відображенням здійснення безоплатної підписки.

Підготувати та надіслати на електронну адресу в обраній номінації та рубриці свій авторський твір та заповнити заявку. Серед запропонованих номінацій та рубрик фестивалю можна написати художній рукопис, або створити текст, відзняти коротке відео чи намалювати тематичний малюнок, створити фотографію з улюбленим друкованим виданням, аплікацію, поробку, написати публіцистичні роздуми; написати від руки грамотно красивим почерком художній рукопис листа подяки видавцям, чиї друковані видання (книги, журнали, літературні альманахи, газети  тощо) особливо вам сподобалися або надіслати такий текст листа вдячності набраний на технічному пристрої у текстовому форматі word із зазначенням свого авторства.

Читаюча людина - положення фестивалю.pdf

Читаюча людина - заявка для дітей.pdf

Читаюча людина - заявка для дорослих.pdf

2 квітня 2025 року у рамках V Всеукраїнського конкурсу молодих виконавців української інструментальної музики імені Германа Жуковського відбувся V Всеукраїнський науково-методичний семінар з циклу «Сучасний вимір мистецької освіти: завдання, досягнення та перспективи підготовки молодих виконавців», ініційований кафедрою народно-інструментального виконавства факультету музичного мистецтва Рівненського державного гуманітарного університету. Партнерами важливого для музично-освітянської спільноти заходу стали відділ мистецької освіти Інституту педагогіки НАПН України, Інститут проблем виховання НАПН України, Всеукраїнський науково-методичний журнал «Мистецтво та освіта» та ГО «Академія сучасних освітян».

Захід уп’яте традиційно об’єднав у спільній мистецько-освітній площині педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів початкової спеціалізованої мистецької освіти, вищої мистецько-педагогічної освіти, загальної мистецької освіти з різних регіонів країни, зокрема для вирішення спільних проблем, що потребують особливої уваги педагогічної спільноти, що особливо загострилися після 24 лютого 2022 року. Передусім обговорювалися гострі питання мистецької освітньої галузі, а саме: україноцентризм освіти та індивідуальної траєкторії здобувачів освіти в умовах війни; психологічна підтримка студентської / учнівської молоді та освітян; специфіка роботи в інклюзивному мистецько-освітньому середовищі; мистецтво у військово-патріотичному вихованні: регіонально-мистецький аспект; педагогічна майстерність концертмейстера як художня комунікація: особливості роботи в умовах дистанційної освіти тощо.

Методологічний вектор роботи семінару було задано виступом голови журі V Всеукраїнського відкритого конкурсу молодих виконавців української інструментальної музики імені Германа Жуковського; музикознавиці, докт. пед. наук, проф., завідувачки відділу мистецької освіти Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України, членкині Національної Спілки театральних діячів України (м. Київ) Оксани КОМАРОВСЬКОЇ («Динаміка проблем мистецької освіти в оцінках викладачів»), в якому висвітлено актуальні проблеми національного переосмислення змісту навчання мистецтва та українськість художнього мислення і художньої комунікації зі студентською / учнівською молоддю, котрі загострилися після повномасштабного вторгнення рф в Україну;

Учасники заходу переймали цінний досвід роботи в інклюзивному мистецько-освітньому середовищі, яким поділилася докт. пед. наук, проф. спеціальної освіти та психології, завідувачка кафедри спеціальної освіти Хортицької національної навчально-реабілітаційної академії; спец. вищої категорії, викладачка-методистка, завідувачка театральним відділенням Запорізької дитячої музичної школи № 1, докт. пед. наук, проф. (Запорізька область) Маргарита ДЕРГАЧ («Нейропсихологічний підхід у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в школах початкової мистецької освіти»). Проведене під час реєстрації учасників опитування висвітлило, що близько 60 % педагогів працюють зі здобувачами освіти з особливими освітніми потребами, тому така зустріч була на часі.

Разом з питаннями патріотичного виховання, формуванням національно-культурної ідентичності, національної самосвідомості молоді через мистецтво тощо, які загострилися у зв’язку з повномасштабною війною, найгострішими є проблеми психологічної підтримки не лише молоді, а й освітян та шляхи їхньої творчої реалізації у воєнний час. Саме цій проблематиці був присвячений виступ музичної терапевтки клініки «AMEOS» м. Хальденслєбен (Німеччина), канд. пед. наук, доц. Тетяни СТРОГАЛЬ («Реалізація творчого потенціалу педагогів засобами музичної терапії»).

Значимі аспекти краєзнавчої та просвітницької роботи у сфері вищої мистецької освіти у вкрай важливому векторі національно-патріотичного виховання студентської молоді розкрила директор та член журі V Всеукраїнського відкритого конкурсу молодих виконавців української інструментальної музики імені Германа Жуковського; канд. пед. наук, доц. кафедри народно-інструментального виконавства факультету музичного мистецтва Рівненського державного гуманітарного університету, голова асоціації діячів музичної освіти Рівненського обласного відділення Національної всеукраїнської музичної спілки, член Національної спілки краєзнавців України (Рівненська область) Вікторія ПРОКОПЧУК («Студентська просвітницька діяльність у воєнний час»).

У виступі канд. пед. наук, пров. наук. співроб. лабораторії національно-патріотичного виховання Інституту проблем виховання НАПН України, заст. гол. ред. Всеукраїнського науково-методичного журналу «Мистецтво та освіта» (м. Київ) Вікторії РАГОЗІНОЇ учасники семінару могли ознайомитися із можливостями утвердження української національної ідентичності, удосконалення теоретико-методичної майстерності та популяризації власних здобутків на шпальтах видання («Утвердження української національної ідентичності в умовах воєнного стану: висвітлення теоретико-методичних підходів та педагогічної практики у Всеукраїнському науково-методичному журналі «Мистецтво та освіта»).

Напрям інклюзивної освіти збагатили виступи освітян-практиків, а саме: учасників семінару надихнув унікальний досвід індивідуальної роботи в класі фортепіано в інклюзивному освітньому середовищі викладачки вищої категорії по класу фортепіано КЗМО «Дитяча музична школа №°13 ім. М. Т. Коляди» Харківської міської ради (Харківська область) Олесі ОЛЬХОВСЬКОЇ («Психологічні аспекти індивідуальної роботи з учнями з особливими освітніми потребами в класі фортепіано»).

Виступ директорки Камʼянської школи мистецтв № 2, викладачки фортепіано (Дніпропетровська область) Ксенії ЗУБРІЛІНОЇ був присвячений цікавому досвіду переосмислення діяльності школи та створенню комфортного інклюзивного освітнього середовища під час повномасштабної війни («Особливості адміністративної роботи для організації комфортного освітнього середовища в мистецькій школі для учнів з особливими освітніми потребами»).

У виступі сертифікованого тренера-коуча, засновника та тренера ГО «Академія Сучасних Освітян», канд. пед. наук, доц. кафедри педагогіки і психології КНЗ «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж» (Київська область) Жанни ВИХРЕСТЕНКО йшлося про важливість та способи відновлення психологічного здоров’я молоді («Відновлення психологічного здоров’я здобувачів освіти у воєнний час»).

Актуальні питанні мистецької освіти знайшли відгук на дискусійній платформі. Так, учасники семінару висвітлювали світоглядні та суто методичні питання важливих аспектів навчання музичного мистецтва здобувачів освіти: розробка нових підходів для дистанційної освіти, збереження міжособистісної художньої комунікації у воєнний час, методична та психологічна готовність педагога до навчання молоді в реаліях війни тощо.

Тематика піднятих для обговорення проблемних питань мистецької освіти вкотре засвідчили важливість заходу для педагогічної спільноти у вирішенні стрижневих та найгостріших проблем мистецької освітньої галузі, серед яких виховання духовності особистості, утвердження національно-культурної ідентичності засобами мистецтва та незламна віра в мирне майбутнє.

Модераторами заходу стали: докт. пед. наук, проф., завідувачка відділу мистецької освіти Інституту педагогіки НАПН України Оксана КОМАРОВСЬКА та канд. пед. наук, доц. кафедри народно-інструментального виконавства ФММ РДГУ Вікторія ПРОКОПЧУК.

10 квітня 2025 р. на засіданні разової спеціалізованої вченої ради проведено публічний захист дисертації Ілони КОВАЛЬОВОЇ на тему «ЕКОЛОГІЧНІ НАСЛІДКИ ПОРУШЕНЬ ЦИКЛУ НІТРОГЕНУ В РІЗНИХ ТИПАХ ГІДРОЕКОСИСТЕМ», поданої на здобуття наукового ступеня доктора філософії з галузі знань 10 Природничі науки зі спеціальності 101 «Екологія».

Науковий керівник: кандидат біологічних наук, доцент Ірина СУХОДОЛЬСЬКА, доцент кафедри природничих наук Рівненського державного гуманітарного університету

Голова ради:

ЛИСИЦЯ Андрій, доктор біологічних наук, професор, професор кафедри природничих наук, Рівненський державний гуманітарний університет.

Рецензенти: 

МАРТИНЮК Віталій, кандидат географічних наук, доцент, професор кафедри природничих наук, Рівненський державний гуманітарний університет.

ТОЛОЧИК Інна, кандидат біологічних наук, доцент, доцент кафедри біології, здоровʼя людини та фізичної терапії, Рівненський державний гуманітарний університет.

Опоненти:

БЄДУНКОВА Ольга, доктор біологічних наук, професор, професор кафедри екології, технології захисту навколишнього середовища та лісового господарства, Національний університет водного господарства та природокористування.

БРИНДЗЯ Ірина, кандидат біологічних наук, доцент, завідувач кафедри біології та хімії, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка..

 

  

Добрий день! Вас вітає команда організаторів Мандрівного табору «Стежками князів Острозьких» 
 
З 22 по 26 травня на Рівненщині відбудеться щорічний похід мандрівного табору «Стежками князів Острозьких». Цьогоріч табір вкотре об’єднає молодих людей з різних куточків України. Табір «Стежками князів Острозьких» — це щорічна пригода протяжністю в п‘ятдесят кілометрів. Учасники мандрують, випробовують свою витривалість, знаходять нових друзів, тренуються, загартовуються, навчаються та розважаються. 
 
 
  • Оргкомітет «Всеукраїнського відкритого конкурсу піаністів. Рівне-2025» на чолі в.о. ректора РДГУ професора Р.В. Павелківа, запрошує до участі учнів, студентів, викладачів і концертмейстерів закладів мистецької освіти.
  • Заснований у 2018 році, наш конкурс став професійною конкурсною платформою, яка об’єднала понад 900 піаністів з усіх регіонів України.
  • Імідж конкурсу створює авторитетне журі, тому до його складу ми запрошуємо провідних вітчизняних фахівців у галузі фортепіанного мистецтва.
  • З метою популяризації фортепіанного мистецтва, зокрема інклюзивного, обміну передовим  досвідом і сучасними досягненням фортепіанної педагогіки та виконавства, у рамках конкурсу відбудеться проект «Рівненські фортепіанні студії».  
  • Більше інформації на сайті конкурсу: http://rivne-piano.com та сторінці у Facebook: https://www.facebook.com/rivne.piano

 

Back to top