Кандидат історичних наук, доцент, професор кафедри всесвітньої історії Рівненського державного гуманітарного університету РОМАН МИХАЛЬЧУК виграв грант Інституту вивчення Голокосту та прав людини О. Ленгель (Нью-Йорк, США) «The Olga Lengyel Institute for Holocaust Studies and Human Rights» на вивчення та дослідження Голокосту зі здобувачами вищої освіти факультету історії, політології та міжнародних відносин – «Вчимося з минулого – діємо заради майбутнього». Навчання про історію Голокосту і права людини на 2024/2025 навчальний рік.
Це вже другий проєкт в співпраці з Інститутом вивчення Голокосту та прав людини О. Ленгель.
Вітаємо Романа Михальчука з черговим науковим здобутком.
Докторка історичних наук, професорка кафедри образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва імені Степана Шевчука художньо-педагогічного факультету РДГУ Руслана Шеретюк виграла науковий грант – Стипендію Фонду імені Королеви Ядвіги Ягеллонського університету на 2024/2025 навчальний рік (Краків, Республіка Польща). Такої відзнаки викладачка РДГУ удостоєна втретє.
У Кракові взимку 2025р. Руслана Шеретюк буде працювати над науковим проєктом «Маніфестація європейської ідентичності в сучасному вуличному мистецтві Польщі й України: компаративний аналіз».
В рамках циклу «Університетська освіта (вивчаємо навчальні дисципліни, розглядаємо теми)» 24 вересня 2024 року на допомогу освітньому процесу бібліотека РДГУ провела годину цікавих повідомлень «Лексикографія української мови».
Під час проведення заходу завідувачка сектору бібліотеки РДГУ Кучерук Ірина Миколаївна ознайомила студентів 2-го курсу філологічного факультету зі словниками з української мови, їх структурою. Окремо звернула увагу на лексикографію Івана Огієнка. Розкрила значення та інформаційну цінність мовознавчих словників.
Отриманою інформацією студенти скористалися при виконанні завдань практичного заняття.
З 25 вересня 2024 по 15 жовтня 2024 відбувається прийом заявок для участі у проєкті “Girls Resilience Academy 2.0 / Академія стійкості для дівчат 2.0”, що реалізується ГО “Жіноча Ліга” завдяки підтримці Українського Жіночого Фонду.
Проєкт «Girls Resilience Academy 2.0 / Академія стійкості для дівчат 2.0» - це інструмент взаємної підтримки та допомоги, завдяки якому українські жінки та дівчата 17-23 років мають можливість віднайти психологічну стійкість та відновити ментальне здоров’я за рахунок експертних порад та практик для боротьби з тривогою, стресом, депресією, розвитку впевненості в собі та своїх силах, а також опановування своїх емоцій та думок.
Проєкт складається з двох частин:
-
Online, що включає в себе:
-
10 тематичних зустрічей
-
10 нетворковінгових активностей
-
10 практичних завдань між зустрічами
-
10 добірок додаткових ресурсів
-
постійну комунікацію та підтримку в спільному чаті
-
можливість взяти участь у безкоштовній індивідуальній психологічній консультації
-
можливість взяти участь у трансформаційній грі «Ліла»
-
Offline, яка передбачає дводенний психологічний ретрит у Львові, у рамках якого відбудуться:
-
сесії-рефлексії щодо пройдених у рамках online частини тем
-
арт-терапевтичні зустрічі для удосконалення вміння прислухатись до себе, розуміти свої потреби та шукати ресурсні стани в собі
-
воршкоп з ораторського мистецтва та самопрезентації для розвитку впевненості у собі
-
терапевтична фотосесія з метою ствердження усвідомлення самоцінності та розкриття почуття любові до себе
Теми зустрічей у рамках online частини:
-
Знаходження любові до себе та робота з самооцінкою
-
Емоції, емоційна зрілість та емоційна інгібіція
-
Побудова здорових стосунків
-
Насильство в стосунках: психологічний аспект
-
Насильство в стосунках: юридичний аспект
-
Принципи ефективного спілкування, стратегії побудови діалогу та способи уникнення конфліктів
-
Боротьба з тривогою, стресом та депресією
-
Як пережити втрату та/або страждання близької людини
-
Навички стресостійкості, mindfulness практика, психологія поезії та інші корисні практики
-
Знаходження мотивації рухатись далі
Важливою складовою проєкту є побудова спільноти дівчат, які завжди готові підтримати одна одну та прийти на допомогу.
Участь у проєкті можуть взяти:
-
дівчата 17-23 років, які хочуть краще зрозуміти себе, свої стани та емоції
-
люди, які не вивчають/не вивчали психологію або суміжні дисципліни у рамках формальної освіти
-
особи, що готові до виходу із зони комфорту та активної роботи над собою на щотижневій основі (зустрічі відбуваються щотижня по неділях з 10:00 по 13:00)
Для участі зацікавленим людям потрібно до 23:59 15 жовтня 2024 заповнити реєстраційну форму за посиланням: https://forms.gle/31q5YRV7dBXqPonx9
Детальна інформація про проєкт буде опублікована в офіційному Instagram-акаунті (https://www.instagram.com/
Слідкуйте за щоденними новинами на тему ґендерної рівності і прав жінок й можливостями особистого та кар'єрного розвитку в Телеграм-каналі “Простір твого зростання” https://t.me/
«Українознавчі виміри національного виховання» - під такою назвою бібліотека РДГУ 24 вересня 2024 року провела педагогічні студії для студентів 1-го курсу педагогічного факультету.
Захід спрямований на розширення і поглиблення знань відповідно до завдань освітнього процесу.
Ключові аспекти:
- «Українська народна педагогіка – золотий фонд педагогічної науки»;
- «Українська національна система виховання»;
- «Національне виховання – майбутнє держави».
Студенти ознайомились з експозицією виставки видань з педагогіки (підручниками, посібниками, науковими виданнями, періодикою).
Запрошуємо українських студентів та школярів до участі в гранті: "Соціальні мережі та ментальне здоров'я: Виклики та можливості"
"Соціальні мережі – це інструмент, яким ми можемо керувати. Важливо не дати їм керувати нами." – Ліна Костенко, українська поетеса.
Учасники мають змогу виграти стипендію у розмірі 20000 гривень!
Щоб стати учасником конкурсу виконайте умови зазначені на сторінці конкурсу: https://linkbuilder.com/ua/
Кожен учасник не тільки позмагається за приз у вигляді стипендії, а також зможе дослідити вплив соціальних мереж на ментальне здоров'я та підвищити якість навчального процесу. Ми хочемо підкреслити важливість розуміння того, як цифрове середовище може впливати на емоційний стан та успішність здобувачів освіти. Головною метою гранту є сприяння розвитку навичок балансування між використанням соціальних мереж та академічною діяльністю, а також пошук шляхів зменшення негативного впливу цифрової інформації на ментальне здоров'я.
Конкурсна робота приймається до 31 січня 2024 року!
Не зволікайте, обирайте тему та надсилайте Вашу конкурсну роботу якомога скоріше!