Підготовчі курси для навчання іноземних громадян
Рівненський державний гуманітарний університет готує абітурієнтів з-за кордону до подальшого здобуття вищої освіти на бакалаврських і магістерських програмах як у РДГУ, так і в інших українських закладах освіти. У своїй діяльності Університет керується законодавчою базою України у сфері освіти, нормативними документами з питань підготовки іноземців, університетським статутом.
Основні завдання підготовки:
- озброєння слухачів-іноземців необхідними мовними навичками для успішного спілкування та отримання професійних знань;
- приведення освітньої підготовки закордонних абітурієнтів у відповідність до українських освітніх стандартів;
- розвиток базових професійних умінь у майбутніх здобувачів мистецьких спеціальностей.
Форма навчання: денна.
Варіанти навчальних програм:
- Курс української мови – зосереджено виключно на оволодінні державною мовою.
- Комплексна підготовка – поєднує вивчення української з опануванням профільних дисциплін, потрібних для успішного проходження вступних випробувань.
Профільна складова навчання розподіляється за трьома основними блоками: суспільно-гуманітарний, природничо-науковий та творчо-мистецький.
Навчальний план містить 720 контактних годин з української мови, достатніх для досягнення рівня B1 мовної компетенції.
Кожен слухач має можливість обрати оптимальний для себе варіант програми, виходячи з власних цілей і потреб.
Тривалість підготовки може становити:
- 9 місяців (академічний рік у повному обсязі);
- 6 місяців (інтенсивний піврічний курс).
Навчальний процес забезпечується досвідченими фахівцями університетських кафедр з відповідною підготовкою та кваліфікацією.
Розклад занять, календарний план розподілу годин між аудиторною і самостійною роботою, дати контрольних заходів та відпочинку фіксуються у календарно-тематичному плані. Цей документ щорічно оновлюється і затверджується керівництвом ЗВО.
Кожна дисципліна має власний силабус, де окреслено її зміст, компетентності та навички, яких набуде слухач, а також методику оцінювання успішності. Силабуси розробляються викладачами та проходять відповідну процедуру затвердження.
Preparatory Studies for International Applicants
Rivne State University of the Humanities provides international applicants with preparatory education for further studies in bachelor's and master's degree programs, both at our university and other higher education institutions in Ukraine. The Center operates in accordance with Ukrainian educational legislation, regulatory documents on the training of foreign nationals, the university charter, and the specific regulations governing work with international students.
Key objectives:
- To equip international students with essential language skills for effective communication and academic success;
- To align the educational background of international applicants with Ukrainian academic standards;
- To develop basic professional competencies for prospective students of creative and artistic fields.
Form of study: full-time.
Available training programs:
- Ukrainian Language Course – focused exclusively on mastering the state language.
- Comprehensive Preparatory Course – combines Ukrainian language instruction with the study of specialized subjects required for successful admission examinations.
The specialized component of the program is divided into three main academic tracks:
- Social and Humanitarian
- Natural Sciences
- Creative and Artistic
The curriculum includes 720 contact hours of Ukrainian language instruction, which is sufficient to reach B1 level of language proficiency.
Each student may choose the program that best suits their individual goals and educational needs.
Duration of study:
- 9 months (full academic year);
- 6 months (intensive semester-long course).
The educational process is delivered by experienced university faculty members with relevant qualifications and pedagogical expertise.
The academic schedule, course calendar, including the distribution of classroom and independent study hours, assessment timelines, and holidays are outlined in the academic calendar, which is reviewed and approved annually by the university administration.
Each subject has an individual syllabus, specifying the course content, targeted competencies and skills, and assessment methodology. Syllabi are developed by instructors and undergo an official approval process.