Сьогодні, 16 червня, у «Кабінеті учасника ЄФВВ/ЄВІ» розміщено запрошення-перепустки, у яких зазначено адреси пунктів тестування. Доступ до кабінету учасника здійснюється за номером екзаменаційного листа та пін-кодом, зазначеним у ньому.

Радимо учасникам ЄВІ самостійно сформувати й завчасно роздрукувати запрошення-перепустку: цей документ обов’язковий для допуску на пункт тестування.

Основна сесія ЄВІ відбудеться 1 липня.

Зверніть увагу! Основна сесія єдиного вступного іспиту проводиться у дві зміни (початок першої зміни – о 10:00 год., другої – о 14:00 год.).

Допуск вступників до пункту тестування буде розпочато о 9.15 / о 13.15 і припинено за 10 хвилин до початку тестування.

Вхід учасників до пунктів тестування відбуватиметься за наявності:

  • оригіналу екзаменаційного листка;
  • документа, що посвідчує особу (серія (за наявності) та номер якого зазначені в екзаменаційному листку);
  • запрошення-перепустки;
  • засобів індивідуального захисту — маски або респіратора (у тому числі виготовлених самостійно).

При собі потрібно мати 2-3 ручки з пастою насиченого чорного кольору (бажано гелеві). Також у пункті проведення ЄВІ дозволено мати воду в прозорій пляшці без етикетки.

                                                                        

За матеріалами сайту https://testportal.gov.ua

Кулакевич Людмилу Миколаївну, здобувача вищої освіти 3 курсу факультету математики та інформатики диплом ІІІ ступеня з інженерії програмного забезпечення (науковий керівник – канд. тех. наук, доцент кафедри інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики Батишкіна Юлія Валеріївна);

Лісову Оксану Анатоліївну, здобувача вищої освіти 5 курсу факультету документальних комунікацій та менеджменту диплом ІІІ ступеня зі спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» (науковий керівник – канд. політ. наук, доцент кафедри документальних комунікацій та бібліотечної справи Крет Ольга Віталіївна);

Мазепу Андрія Олександровича, здобувача вищої освіти 4 курсу факультету математики та інформатикидиплом ІІІ ступеня з інженерії програмного забезпечення (науковий керівник – канд. тех. наук, доцент кафедри інформатики та прикладної математики Сяський Володимир Андрійович);

Пінчука Олександра Миколайовича, здобувача вищої освіти 4 курсу психолого-природничого факультету диплом ІІІ ступеня за напрямом «Екологічна безпека комплексу «Автомобіль-навколишнє середовище» (науковий керівник – канд. с.-г. наук, професор кафедри екології, географії та туризму Лико Сергій Михайлович).

До уваги осіб віком старше 45 років; осіб, звільнених з військової служби (крім військовослужбовців строкової служби); осіб, які звільнені з військової служби після участі у проведенні АТО, з числа осіб з інвалідністю; внутрішньо переміщених осіб

Навчання за ваучером у РДГУ

Відповідно до ліцензії на провадження діяльності з надання освітніх послуг Рівненським державним гуманітарним університетом здійснюється навчання за затвердженим Міністерством соціальної політики України переліком професій, спеціальностей, для навчання за якими може бути виданий ваучер.

Перелік спеціальностей РДГУ,

за якими може бути виданий ваучер для навчання для здобуття ОС бакалавра та/або ОС магістра:

Назва спеціальності

Код спеціальності

Освітній ступінь

Професійна освіта (Цифрові технології)

015

Бакалавр

Психологія

053

Бакалавр

Психологія

053

Магістр

Менеджмент

073

Бакалавр

Менеджмент

073

Магістр

Фізична терапія, ерготерапія

227

Бакалавр

Соціальна робота

231

Бакалавр

Ваучер – документ встановленого зразка, що дає особі право на перепідготовку, підготовку на наступному освітньо-кваліфікаційному рівні, спеціалізацію, підвищення кваліфікації у навчальних закладах чи у роботодавця.

Ваучер на навчання видається центрами зайнятості особам, які не зареєстровані в центрах зайнятості як безробітні, та відповідають певним вимогам, а саме:

Інформація для осіб віком старше 45 років https://www.dcz.gov.ua/publikaciya/informaciya-dlya-osib-vikom-starshe-45-rokiv

Інформація для осіб, звільнених з військової служби (крім військовослужбовців строкової служби) https://www.dcz.gov.ua/publikaciya/informaciya-dlya-osib-zvilnenyh-z-viyskovoyi-sluzhby-krim-viyskovosluzhbovciv-strokovoyi

Інформація для осіб, які звільнені з військової служби після участі у проведенні АТО, з числа осіб з інвалідністю https://www.dcz.gov.ua/publikaciya/informaciya-dlya-osib-yaki-zvilneni-z-viyskovoyi-sluzhby-pislya-uchasti-u-provedenni-ato

Інформація для внутрішньо переміщених осіб https://www.dcz.gov.ua/publikaciya/informaciya-dlya-vnutrishno-peremishchenyh-osib

Перелік професій, спеціальностей, напрямів підготовки та підвищення кваліфікації, для навчання за якими може бути виданий ваучер https://www.dcz.gov.ua/publikaciya/perelik-profesiy-specialnostey-napryamiv-pidgotovky-ta-pidvyshchennya-kvalifikaciyi-dlya

Закон України «Про зайнятість населення» (стаття 1, стаття 30) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/5067-17#Text

Постанова Кабінету Міністрів України від 20.03.2015 № 207 «Про затвердження Порядку видачі ваучерів для підтримання конкурентоспроможності осіб на ринку праці» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/207-2013-%D0%BF#Text

Наказ Міністерства соціальної політики України від 25.06.2015 № 661 «Про затвердження Переліку професій, спеціальностей, напрямів підготовки та підвищення кваліфікації, для навчання за якими може бути виданий ваучер» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0817-15#Text

Наказ Міністерства освіти і науки України від 06.11.2015  № 1151 «Про особливості запровадження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 року № 266» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1460-15#Text

Університет економіки в м. Бидгощ (Республіка Польща) запрошує до участі у міжнародному онлайн-стажуванні 
викладачів (15-18.06, реєстрація до 10.06.)
та студентів (29.06-02.07, реєстрація до 22.06.).
 Тематика та умови участі - в програмах.
За більш детальною інформацією звертайтесь до Центру міжнародних відносин та роботи з іноземними студентами РДГУ
(email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., тел.: +38068 959 88 76)

червня 16:15-17:15

Тема: Публікації в міжнародних виданнях

Навіщо публікуватися в міжнародних виданнях? Де надруковано більше статей за моєю темою за останні 5 років. Як отримати перелік таких видань? Як перевірити безкоштовна публікація чи платна? Яка вартість у журналах відкритого доступу? Скільки авторів, установ, посилань в переліку літератури може бути? Скільки часу іде рецензування/публікація? За яким форматом оформити статтю? Що можна/не можна робити зі статтею після публікації? Як підібрати та оцінити видання з Web of Science Core Collection?  Як перевірити чи індексується видання у Web of Science Core Collection? Відповіді на ваші запитання

Реєстрація: https://bit.ly/2MnxJ54

 

червня 14:15-15:15

Тема: Профіль установи у Web of Science: створення, корегування, використання

Повтор вебінару від 4 червня. Чому можуть виникати складнощі з ідентифікацією та коректною оцінкою публікаційної діяльності установи? Який масштаб втрат може бути, на що і як це може вплинути? Яка функція і можливості профілю установи, процедура створення. Хто? За яким алгоритмом? Які строки? Як додати чи видалити зайві публікації. Що робити якщо назва установи змінилася? Які показники можна розрахувати у Web of Science Core Collection та InCites. Як створити перелік документів певної установи, за певні роки у певному форматі. Відповіді на запитання.

Реєстрація: https://bit.ly/2XYIHmR

10 червня 16:15-17:15

Тема: Що нам готує новий інтерфейс Web of Science Core Collection.

Повтор вебінару від 2 червня. Платформа Web of Science модернізується та оновлюється. Вже доступний для перегляду новий інтерфейс з базовим пошуком. На вебінарі наживо переглянемо, що буде змінено, що залишиться незмінним, повторимо алгоритм пошуку даних,  збереження інформації, наявні доступні функції. Порівняємо з інтерфейсом, що існує. Зробимо пошук за темою, проаналізуємо ким, де в яких країнах виконувалися ці роботи, якими фондами фінансувалися, в яких виданнях друкувалися. Обговоримо питання з реєстраційних анкет

Реєстрація: https://bit.ly/36TwjbX

 

11 червня 14:15-15:15

Тема: Можливості аналітичного інструменту InCites

Повтор вебінару від 5 червня. За даними Web of Science можна визначити яку кількість документів, якого типу надрукували науковець, установа, країна яку кількість цитувань у яких виданнях було отримано, та автоматично розрахувати h-index (індекс Гірша) та середню цитованість документу. Але як співвідносяться ці дані з середньосвітовим рівнем, чи краще почали цитуватися роботи, які співробітництва більш успішні, які установи більш продуктивні і ефективні для виконання спільних проектів, чому певна установа має кращі показники, які практики можна запозичити. Які показники і індикатори є в InCites як розраховується CNCI. Поговоримо про це на оглядовому вебінарі  InCites, що вперше проводиться українською. Відповіді на запитання, поставлені під час реєстрації наприкінці вебінару

Реєстрація: https://bit.ly/2zP0EfV

 

12 червня 15:15-16:15

Тема: Критерії та процедура відбору видань до Web of Science Core Collection

Повтор вебінару від 3 червня. Протягом вебінару розглянемо критерії якості наукових видань, процедуру подачі видання для оцінки та критерії за якими проходить відбір. Проговоримо як оцінити власне видання, порахувати цитування що має у Web of Science Core Collection, визначити які видання є за цією темою (потенційних конкурентів або чий досвід може допомогти у розвитку видання), які теми, якими вченими, з яких установ/країн друкується в таких виданнях. Про роль, права та обов’язки, авторі, рецензентів, членів редколегії. Як знаходити рецензентів. Звернемо увагу на обов’язкові технічні елементи: сайт, ISSN, doi. Відповіді на запитання, що буде поставлено в реєстраційних анкетах

Реєстрація: https://bit.ly/2Bp2QuM

 

Примітка. Реєстрацію відкрито. Реєстраційна анкета під кнопкою Register Безкоштовно.

Зверніть увагу, що початок не завжди у звичний час. Тривалість 1 година. Технічні обмеження стандартні. 

Back to top