6 червня 2023 року на базі Рівненського державного гуманітарного університету було проведено

Міжнародну науково-практичну конференцію (з онлайн включеннями) «Модернізація освіти та соціальної роботи в контексті глобальних викликів»,

організовану кафедрою педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи й

кафедрою теорії і методики виховання РДГУ (Україна)

та Інститутом педагогіки Жешувського університету (Республіка Польща).

Мета конференції – висвітлити наукові пошуки та практичний досвід з модернізації освіти в цілому та галузей знань «соціальна робота», «теорія і методика виховання» зокрема щодо реагування міжнародного наукового співтовариства на виклики, які виникають у процесі освітньої глобалізації.

До конференції долучилися 113 учасників з 11 закладів вищої освіти восьми регіонів України та двох закладів вищої освіти Польщі.

На пленарному засіданні з ґрунтовними доповідями виступили:

д-р. пед. н., проф., проректор РДГУ, доктор хабілітований у галузі соціальних наук (дисципліна «Педагогіка») ЄС, завідувач кафедри педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи РДГУ Юрій Пелех;

д-р. філос. н., проф., професор кафедри правових природоохоронних дисциплін Навчально-наукового інституту права НУВГП Андрій Матвійчук;

д-р хабілітований, проф., завідувач кафедри загальної дидактики та освітніх систем Жешувського університету (Республіка Польща) Войцех Валят;

д-р. пед. н., проф., професор кафедри освітнього і соціокультурного менеджменту та соціальної роботи Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького Євген Лодатко;

д-р. пед. н., проф., завідувачка кафедри дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені проф. Т. І. Поніманської РДГУ Ілона Дичківська;

д-р. пед. н., проф., професор кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Наталія Коляда;

д-р. пед. н., проф., професор кафедри педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи РДГУ Зоя Шевців;

к. пед. н., доц., професор кафедри інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики РДГУ Ганна Шліхта.

Модерувала конференцію д-р пед. н., проф., завідувачка кафедри теорії і методики виховання РДГУ Оксана Петренко.

За результатами роботи буде укладено електронний збірник матеріалів конференції, оформлені сертифікати. Доступ: https://ktimv.itup.com.ua/?p=5907.

Щиро дякуємо учасникам конференції за цікаві виступи, за активну життєву позицію! Особлива подяка нашим польським колегам!

Тримаймо освітянський фронт!

Все буде Україна!

07 червня 2023 року об 11 год відбудеться онлайн-зустріч
"День відкритих дверей" факультету історії, політології та міжнародних відносин
Рівненського державного гуманітарного університету. 
Мета зустрічі ознайомити випускників та їх батьків, у виборі освітніх закладів та спеціальностей з умовами вступної компанії. 
Запрошуємо на навчання!

Маєте нахил до гуманітарних та інформаційних дисциплін?

Цікавитеся комп’ютерними технологіями?

Прагнете розвинути творчі й креативні здібності?

Бачите себе в сучасному інфо-хабі, медіацентрі громади, місці коворкінгу, тренінг-, івент-румі?

Реалізуйте свої здібності! Зробіть крок до отримання перспективного фаху – детальніше дізнавайтеся про освітні програми

  • «Документознавство та інформаційна діяльність»,
  • «Книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія»!

 Кафедра документальних комунікацій та бібліотечної справи Рівненського державного гуманітарного університету запрошує вас 06.06.23 о 15:00  на чергову онлайн зустріч, де ви дізнаєтеся:

✅про переваги навчання за спеціальністю 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»

✅особливості освітніх програм

  • «Документознавство та інформаційна діяльність»
  • «Книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія»

✅про умови вступу до ЗВО у 2023 р. на освітні ступені «бакалавр» та «магістр»

✅про працевлаштування та кар'єрні перспективи випускників наших освітніх програм.

Такі зустрічі будуть проводитися щосереди о 15:00  впродовж червня!

Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням нижче:

https://meet.google.com/ebv-zgak-qnt

Чекаємо на зустріч з вами! 

Наші контакти:

050 744 77 52;

067 191 53 95;

098 790 90 52.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2006р. № 1361 «Про надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників вищих навчальних» одноразова адресна грошова допомога надається у п’ятикратному розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого на 1 січня календарного року випускникам вищих навчальних закладів, які здобули освіту за напрямами і спеціальностями педагогічного профілю та уклали на строк не менш як три роки договір про роботу на посадах педагогічних працівників у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах.

Допомога надається випускникам денної форми навчання, які навчалися за рахунок бюджетних коштів за державним замовленням.

Випускники закладів вищої освіти денної форми навчання, які навчались за державним замовленням у державних та комунальних закладах вищої освіти незалежно від підпорядкування, здобули ступінь магістра за спеціальностями галузі знань «01 Освіта/Педагогіка» або іншою спеціальністю і галуззю знань за освітньою програмою зі строком навчання 1 рік 4 місяці і завершили навчання у листопаді-грудні поточного календарного року, уклали договір про роботу на посадах педагогічних працівників у закладах загальної середньої або професійної (професійно-технічної) освіти, визначених органами управління освітою, включаються до списків одержувачів одноразової адресної грошової допомоги наступного календарного року.

Перелік документів, які необхідно надати до комісії для отримання одноразової адресної грошової допомоги:

  1. Довідка з місця роботи (якщо працюєте в НВК, то в довідці зазначається, що працює в шкільному підрозділі НВК);
  2. Заява.
  3. Копія трудової книжки (копія завіряється «мокрою» печаткою та підписом директора школи).
  4. Копії диплому і додатку до диплому.
  5. Ідентифікаційний номер (копія).
  6. Копія паспорту (ст. 1, 2, сторінки з пропискою).
  7. Копія свідоцтва про шлюб (для одружених, якщо змінювали прізвище).
  8. Договір про працевлаштування випускників РДГУ (в трьох примірниках).
  9. Витяг з наказу про прийняття молодого спеціаліста на роботу
  10. Розрахунковий рахунок з банку

Документи необхідно надати у юридичний відділ з

1 вересня до10 жовтня 2023 року

      За детальнішою інформацією студенти можуть звернутися до діловода з працевлаштування
(С.Бандери/12, навчальний корпус №1, каб.37)

Олена Володимирівна тел.0660717488

19 травня 2023 р. на засіданні разової спеціалізованої вченої ради, що відбувся у змішаному форматі, проведено публічний захист дисертації КУПЧАК Світлани Богданівни тему «Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування проєктної технології у професійній діяльності», поданої на здобуття наукового ступеня доктора філософії з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки».

Науковий керівник – ГРИЦАЙ НАТАЛІЯ БОГДАНІВНА, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри природничих наук з методиками навчання, професор кафедри природничих наук з методиками навчання Рівненського державного гуманітарного університету.

Голова ради:

Войтович Оксана Петрівна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри екології, географії та туризму, Рівненський державний гуманітарний університет.

Рецензенти:

Сяська Інна Олексіївна, доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри біології, здоров’я людини та фізичної терапії, Рівненський державний гуманітарний університет;

Боровець Олена Віталіївна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти, Рівненський державний гуманітарний університет..

Опоненти:

Комар Ольга Анатоліївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини;

Красовська Ольга Олександрівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії та методик початкової освіти, ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет».

Студент психолого-природничого факультету, другого (магістерського) рівня вищої освіти, спеціальностей Середня освіта (Природничі науки) та Менеджмент (Управління навчальним закладом) Пономаренко Вадим Юрійович, став асоційованим членом Експертної ради студентства закладів вищої освіти!
За ініціативи провідних українських організацій студентського самоврядування було створено Експертну раду студентства закладів вищої освіти при народному депутатові Гришиній Ю.М., як голови підкомітету з питань вищої освіти Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій.
Експертна рада студентства є колегіальним, консультативно-дорадчим органом, утвореним на строк повноважень Верховної Ради України дев’ятого скликання з метою забезпечення участі студентства в законотворчому процесі, реалізації державної політики у сфері вищої освіти та співпраці з головою підкомітету з питань вищої освіти Комітету Верховної ради України з питань освіти, науки та інновацій. Експертна рада має стати комунікаційною платформою для всіх українських студентів.

Back to top