В рамках проєкту «Створення рецепції евакуації з багатофункціональними сервісами», який реалізує БО «Мережа 100 відсотків життя» та суб-партнер ГО «ЦЕНТР ІНТЕГРАЦІЇ» у партнерстві з Рівненською обласною державною адміністрацією та Кластером з питань управління та координації місцями компактного проживання внутрішньо переміщених осіб (СССМ Кластер), за фінансової підтримки Гуманітарного фонду для України / UHF було отримано ноутбуки представниками 12 тергромад Рівненщини для 17 місць компактного проживання, де перебувають  найбільше внутрішньопереміщених осіб. Техніка буде задіяна для роботи в Системі координації та управління місцями колективного проживання ВПО. Ця система забезпечить прозорість та адресність надання допомоги людям, що постраждали від війни та опинилися в складних життєвих обставинах. Вона міститиме структуровану інформацію про постраждалих осіб, які проживають на Рівненщині, базу даних місць компактного проживання та прихистків, інформацію про надавачів гуманітарної допомоги, базу потреб в гуманітарній та соціальній підтримці. 2 ноутбуки отримав і Рівненський державний гуманітарний університет, який надав прихисток у своїх гуртожитках для великої кількості ВПО.

За матеріалами Телеграм-каналу Віталій Коваль/Рівненська ОДА (ОВА).

Увага!
Реєстрацію заяв
на участь у співбесідах та фахових іспитах
для вступників до магістратури
на місця 
за кошти державного бюджету
продовжено
до 18.00 год 27 липня

19-20 липня 48 викладачів англійської мови з педагогічних університетів України зібралися на конференцію "Підготовка наступного покоління українських вчителів англійської мови: Що ми дізналися та що чекає на нас у майбутньому" ("Preparing the next generation of Ukrainian English teachers: What We Have Learned and Looking Ahead"). Серед її учасників була і старший викладач кафедри практики англійської мови і методики її викладання РДГУ Антоненко Наталія Євгенівна.
Конференція, організована Консорціумом із Удосконалення Менеджмент-Освіти в Україні (CEUME) за підтримки Регіонального Офісу Англійської Мови Посольства США в Україні (RELO Kyiv), відкрилася виступом Ігоря Балуби, керівника експертної групи з питань фахової передвищої та вищої освіти Міністерства освіти і науки України, який розповів про нові пріоритети у сфері навчання англійської мови. Андрій Гайдамашко з CEUME виступив з вітальним словом, а Лотті Бейкер та Лілія Шило з RELO розповіли про ресурси та можливості програм RELO Посольства США.
Протягом двох днів викладачі проводили тренінги, ділилися новими підходами та програмами, які вони використовували протягом останніх кількох років з акцентом на стратегіях, що були розроблені за допомогою програм Посольства США. Було проведено дві панельні дискусії, на яких учасники іншого проекту, що фінансується RELO Kyiv, відповідали на запитання про свій досвід створення віртуальної спільноти практиків, а також про свій нещодавній візит до Нью-Йорка. На завершення освітяни взяли участь у круглому столі, де обговорили питання навчальних програм та ідеї щодо їх впровадження, а також створили віртуальну мережу для подальшої співпраці.

? Як дізнатися, чи потрібно мені подавати мотиваційні листи під час вступу?

2023 року ВСІ вступники до закладів фахової передвищої та вищої освіти мають подавати мотиваційні листи, це складова частина заяви на вступ. Єдиний виняток – вступники у магістратуру за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» за державним замовленням Національного агентства України з питань державної служби.

? Мотиваційні листи треба відвозити/надсилати безпосередньо до закладу освіти?

Якщо ви реєструєте електронний кабінет та подаєте заяви в електронній формі, то й мотиваційний лист додаєте до кожної заяви виключно через електронний кабінет. Текст листа треба вписати або вставити в спеціальне віконце в розділі подання заяв на вступ.

Безпосередньо до закладу освіти мотиваційні листи надаються лише в разі подання заяв на вступ у паперовій формі.

Якщо до поданого в електронному кабінеті мотиваційного листа ви хочете додати копії матеріалів (дипломи, нагороди), що підтверджують викладену інформацію, то їх треба надсилати на електронні скриньки Приймальних комісій закладів освіти, якщо це передбачено Правилами прийому конкретного закладу освіти.

В електронному кабінеті завантаження будь-яких сканкопій листів чи документів до них не передбачено. Додається тільки текст мотиваційного листа, який під час реєстрації заяви в закладі освіти роздруковується Приймальною комісією.

? Як подати мотиваційний лист через електронний кабінет? Не бачу такої опції.

Мотиваційний лист додається до кожної заяви під час її подання в модулі “Подача заяв на вступ”. Отже, заповнити лист в кабінеті можуть тільки ті категорії вступників, для яких уже відкрито подання заяв. Нині це вступники до закладів ФПО.

Для вступників до ЗВО подання заяв, а отже й мотиваційних листів, буде доступно:

з 19 липня – вступ на бакалавра, молодшого бакалавра, магістра медичного, ветеринарного, фармацевтичного спрямувань;

з 31 липня – вступ на магістра.

Наразі ви можете підготувати текст листа, а під час подання заяви скопіювати його у відповідне поле.

? Як дізнатися вимоги до мотиваційного листа?

Вимоги до мотиваційних листів визначає кожен заклад освіти в своїх Правилах прийому. 2023 року переглянути ці вимоги можна безпосередньо в електронному кабінеті вступника. Для цього здійсніть пошук конкурсної пропозиції, що вас цікавить, та в колонці “Назва випробування” біля напису “Мотиваційний лист” натисніть на активне посилання “Вимоги”. Наполегливо рекомендуємо ознайомитися з цією інформацією до подання кожного мотиваційного листа.

? Якщо я писав текст листа в кабінеті, натиснув кнопку “Зберегти”, а мене повернуло на головну сторінку й нічого не збереглося?

Найімовірніше ви створювали текст листа понад 120 хвилин, передбачені для однієї сесії роботи з кабінетом. Щоб уникнути таких прикрих випадків, радимо писати текст листа в іншій програмі, наприклад Word або Google-Документи, а потім копіювати готовий текст в електронний кабінет.

? Чи можна в кабінеті редагувати текст написаного листа?

Редагувати текст можна тільки до моменту подання заяви. Після цього (коли заява вже має статус "Затримано" або “Зареєстровано в ЄДЕБО”) текст листа редагувати неможливо.

? Яка максимальна кількість символів під час написання мотиваційного листа в електронному кабінеті?

Формат поля для написання мотиваційного листа – до 20 000 символів. Водночас вимоги щодо кількості символів визначає заклад освіти.

Наприклад, вимога закладу освіти:

обсяг листа – не менш як 200 і не більш як 600 слів.

Наполегливо радимо дотримуватися цих вимог, адже кожен лист розглядається Приймальними комісіями та враховується під час формування рейтингового списку вступників.

З фейсбук сторінки Державне підприємство «ІНФОРЕСУРС»

Back to top