Конкурс наукових, науково-технічних робіт та проєктів, які фінансуються за рахунок зовнішнього інструменту допомоги Європейського Союзу для виконання зобов’язань України у Рамковій програмі Європейського Союзу з наукових досліджень та інновацій «Горизонт 2020» буде оголошено після 10 листопада 2021 року. 

Конкурс проводиться з метою надання фінансової підтримки на:

  1. придбання обладнання та матеріалів для проведення наукових досліджень за пріоритетами Рамкової програми Європейського Союзу з наукових досліджень та інновацій "Горизонт 2020" закладами вищої освіти та науковими установами з метою стимулювання їх участі у програмі "Горизонт Європа" за результатами конкурсного відбору науково-технічних проєктів, спрямованих на придбання наукового обладнання та матеріалів центрами колективного користування науковим обладнанням для проведення наукових досліджень;
  2. реалізацію закладами вищої освіти, суб’єктами малого і середнього підприємництва та науковими установами наукових, науково-технічних робіт та наукових, науково-технічних проєктів за результатами конкурсного відбору наукових робіт та науково-технічних проєктів;
  3. фінансову підтримку інноваційної діяльності закладів вищої освіти, наукових установ за результатами конкурсного відбору науково-технічних проєктів, спрямованих на підтримку інноваційної діяльності закладів вищої освіти та наукових установ;
  4. надання підтримки суб’єктам господарювання, спрямованої на відшкодування витрат на проведення техніко-економічного обґрунтування науково-технічних проєктів у сфері наукових (науково-технічних робіт) та витрат на підтримку інноваційної діяльності суб’єктів господарювання за результатами конкурсного відбору науково-технічних проєктів суб’єктів господарювання, що потребують проведення техніко-економічного обґрунтування.

Тематичні напрями для наукових робіт:

  • передова наука;
  • нанотехнології та наноматеріали, нові технології виробництва матеріалів;
  • технічне і технологічне оновлення та розвиток агропромислового комплексу, органічне виробництво та продовольча безпека;
  • нові технології розвитку транспортної системи, у тому числі розумний, екологічно чистий та інтегрований транспорт;
  • здоров’я, біобезпека;
  • демографічні зміни та добробут населення;
  • нові технології охорони навколишнього природного середовища, раціональне природокористування, біоекономіка;
  • енергетика та енергоефективність, освоєння альтернативних джерел енергії;
  • розвиток сучасних інформаційних, комунікаційних технологій, робототехніка, кібербезпека;
  • безпечне, інноваційне та розумне суспільство (соціально-економічний, соціально-правовий та соціально-гуманітарний напрями);
  • ракетно-космічні технології.

Тематичні напрями для науково-технічних проєкти суб’єктів малого і середнього підприємництва, закладів вищої освіти та наукових установ, а також науково-технічних проєкти суб’єктів господарювання, що потребують проведення техніко-економічного обґрунтування:

  • освоєння нових технологій транспортування енергії, впровадження енергоефективних, ресурсозберігаючих технологій, освоєння альтернативних джерел енергії;
  • освоєння нових технологій високотехнологічного розвитку транспортної системи, ракетно-космічної галузі, авіа- та суднобудування, озброєння та військової техніки;
  • освоєння нових технологій виробництва матеріалів, їх оброблення і з’єднання, створення наноматеріалів та нанотехнологій;
  • впровадження нових технологій, обладнання та біологічно активних сполук для якісного медичного обслуговування, лікування, фармацевтики;
  • розвиток сучасних інформаційних, комунікаційних технологій, робототехніки.
  • Напрями для науково-технічних проєктів, спрямованих на підтримку інноваційної діяльності закладів вищої освіти та наукових установ:
  • проведення патентних, патентно-кон’юнктурних, маркетингових досліджень;
  • закупівля інструментів, обладнання та устаткування, що необхідні для проведення тестування, прототипування, експериментальних досліджень, створення та випробування дослідних зразків, виготовлення моделей;
  • створення та забезпечення функціонування інноваційних структур, (інноваційних бізнес-інкубаторів, бізнес-акселераторів, стартап-шкіл, центрів трансферу технологій, коворкінгів тощо).

Інфраструктурні проекти подаються на конкурс для отримання фінансування на закупівлю інструментів, обладнання та устаткування, що необхідні для проведення тестування, прототипування, експериментальних досліджень, створення та випробування дослідних зразків, виготовлення моделей з метою вдосконалення послуги з надання доступу вченим до обладнання та матеріалів для проведення наукових досліджень.

Детальна інформація за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/nauka/nauka/konkursnij-vidbir-naukovih-naukovo-tehnichnih-robit-ta-proektiv.

Інформація сайту https://mon.gov.ua.

27.10.21 р. відбувся онлайн Круглий стіл з обговорення освітніх програм кафедри економіки та управління бізнесом, в якому взяли участь запрошенні стейкхолдери: Харечко Андрій, керівник відділу розробки 1С та Шпакович Ірина, керівник НR відділу компанії КТС; Ющишина Ольга, керівник проектного офісу Групи компаній "Монстера"; Комар Дмитро, Support Lead компанії "Реноме-Смарт"; Наталія Чучман, директорка ТОВ "Кафіталія", м.Львів; Гладунов Олександр, віце-президент Всеукраїнської асоціації маркетингу; Ткаченко Юлія, практикуючий маркетолог; Підцерковний Сергій, керівник Рівненської філії ДомофонСервісЗахід, викладачі та здобувачі вищої освіти.
Всім дякуємо за плідну співпрацю, дискусію та актуальні пропозиції!

28 жовтня 2021 р. відбулась Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Технологія колективного музикування як спосіб самовираження учнів у музичній діяльності», ініціатором якої виступив тимчасовий науково-дослідний колектив РОІППО-РДГУ під науковим керівництвом к.пед. н., доцента кафедри історії, теорії музики та методики музичного виховання  Гумінська О.О.

З вітальним словом до учасників конференції звернулись Черній А. Л., ректорка Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, к. політ. н., доцент; Крижановська Т. І. завідувачка кафедри історії, теорії музики та методики музичного виховання Рівненського державного гуманітарного університету, к. пед. н., доцент; Рагозіна В. В., провідний науковий співробітник лабораторії дошкільної освіти і виховання Інституту проблем виховання НАПН України, к. пед. н., доцент, головний редактор журналу «Мистецтво та освіта».

Науково-практичним досвідом поділились  проректор з науково-педагогічної роботи РОІППО, к.пед.н. Гавлітіна Т.М., завідувачка кабінету мистецтва та фізичної культури РОІППО Моторна О.С., науковий керівник дослідження, доцент кафедри історії, теорії музики та методики музичного виховання школяра РДГУ, к. пед. н. Гумінська О.О., вчителі музичного мистецтва ззсо Рівного Кісільчук І.М., Опанасець І.С., Туровська Л.І. та ін. міст України.

Зазначена наукова подія продемонструвала взаємодію закладів освіти різних рівнів, здобувачів вищої освіти, вчителів-практиків та викладачів.   Представники музично-педагогічної спільноти виявились одностайними у висновках: шкільна музична освіта повинна стимулювати творче самовираження  дітей. Зокрема, колективне музикування – це змістовна, цікава, креативна, загально доступна а тому педагогічно перспективна його форма.

Т.І.Крижановська

У жовтні 2021 року відбувся Всеукраїнський фестиваль методичних мистецьких ідей «Виховуємо митця незалежної України», присвячений 30-річчю Незалежності України (1 жовтня – 18 жовтня 2021 р.). Ініціаторами та організаторами події виступили кафедра гри на музичних інструментах Інституту мистецтв Рівненського державного гуманітарного університету (Вікторія Ігорівна Прокопчук, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри гри на музичних інструментах ІМ РДГУ, директор Фестивалю) та лабораторія естетичного виховання та мистецької освіти Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України (Оксана Анатоліївна Комаровська, доктор педагогічних наук, завідувач лабораторії естетичного виховання та мистецької освіти Інституту проблем виховання НАПН України, голова журі). Партнерами знакового для мистецько-освітянської спільноти заходу стали видавництво педагогічної преси та літератури «Шкільний світ» та всеукраїнське науково-методичне видання НАПН України журнал «Мистецтво та освіта».

До складу журі Фестивалю увійшли: Комаровська Оксана Анатоліївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач лабораторії естетичного виховання та мистецької освіти Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, член Національної Спілки театральних діячів України (голова журі); Прокопчук Вікторія Ігорівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри гри на музичних інструментах Інституту мистецтв Рівненського державного гуманітарного університету, член Національної спілки краєзнавців України, дійсний член наукової організації «Центр українсько-європейського наукового співробітництва» (директор Фестивалю); Рагозіна Вікторія Валентинівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, провідний науковий співробітник лабораторії дошкільної освіти і виховання Інституту проблем виховання НАПН України, головний редактор журналу «Мистецтво та освіта»; Ничкало Світлана Андріївна, мистецтвознавець, науковий співробітник лабораторії естетичного виховання та мистецької освіти Інституту проблем виховання НАПН України; Сірко Тетяна Олександрівна, директор КЗ «Радивилівська дитяча школа мистецтв» Радивилівської міської ради.

Мета Фестивалю – підтримка талановитих педагогів; сприяння розвитку творчої активності та створення умов для художньо-творчої самореалізації педагогічних працівників на благо освіти й культури України; збереження та розвиток національно-культурних традицій у сфері мистецької освіти; підвищення ролі й статусу педагогів в мистецькій освітній галузі.

Для проведення Фестивалю було затверджено освітню програму підвищення кваліфікації педагогічних працівників «Виховання особистості в художньо-освітньому просторі», розробниками якої і модераторами заходу вступили доктор педагогічних наук, професор, завідувач лабораторії естетичного виховання та мистецької освіти Інституту проблем виховання НАПН України О. А. Комаровська та кандидат педагогічних наук, доцент кафедри гри на музичних інструментах Інституту мистецтв Рівненського державного гуманітарного університету В. І. Прокопчук.

Упродовж двох тижнів члени журі ретельно вивчали представлені авторські методичні доробки і на підсумковому семінарі презентували аналітичні матеріали, надали консультації. Виступили і автори кращих методичних розробок з різних номінацій.

Дистанційний формат проведення Фестивалю, що став ознакою часу та звичним явищем для освітянської спільноти, дав можливість згуртувати у плідному діалозі творчу педагогічну спільноту з різних куточків України: авторів одноосібних методичних розробок та авторські колективи, які представили заклади дошкільної освіти, загальної середньої освіти, позашкільної освіти, в тому числі викладачів спеціалізованих мистецьких закладів (мистецьких шкіл, середніх спеціалізованих музичних шкіл-інтернатів, музичних студій, коледжів, палаців / центрів творчості дітей та молоді тощо), а також вищої мистецької / мистецько-педагогічної освіти, які мали можливість обмінятися досвідом та підвищити свою кваліфікацію.

Під час дискусії обговорювалися найрізноманітніші питання, пов’язані з проблемами педагогічно-мистецької інноватики, специфіки дистанційного навчання різних видів мистецтва і якості результатів, педагогічної майстерності концертмейстерів, навчання мистецтва дітей з особливими потребами тощо. Значне місце посіли розробки краєзнавчого змісту, спрямовані на виховання національних художніх цінностей; педагогів цікавлять питання повернення в освітній процес забутих імен українських митців, зокрема представників української діаспори, оновлення репертуару за рахунок сучасних вітчизняних творів для різних музичних інструментів, регіональні традиції народного мистецтва, осмислення процесів історії мистецької освіти та чимало інших.

Приємним бонусом для авторів 20 найцікавіших розробок стало запрошення до публікації на шпальтах всеукраїнського науково-методичного видання НАПН України журналу «Мистецтво та освіта» і видавництва педагогічної преси та літератури «Шкільний світ».

Back to top