Наказом Міністерства освіти і науки України передбачено можливість складання ЄВІ під час спеціально організованої сесії за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб, що відбудеться 11 вересня 2021 року в усіх обласних містах України (крім м. Донецьк і м. Луганськ), а також у м. Сєвєродонецьк і м. Слов’янськ.

Реєстрація вступників проводитиметься в РДГУ з 27 липня по 5 серпня 2021 р. (м. Рівне, вул. Ст. Бандери, 12, каб. № 8).

Участь у спеціально організованій сесії ЄВІ можуть взяти вступники:

  • що реєструвались для участі в основній сесії, але бажають повторно скласти ЄВІ;
  • що не встигли зареєструватися для участі в основній сесії ЄВІ.

Вартість спеціально організованої сесії 540 грн.

Для здійснення реєстрації треба надіслати на електронну адресу приймальної комісії університету (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.) скановані копії або фотокопії:

  • заповненої заяви-анкети з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка;
  • документа, що посвідчує особу;
  • облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
  • довідки, виданої за місцем навчання, щодо планового завершення навчання та отримання диплома в рік вступу (для осіб, які завершують навчання в поточному році, персональні дані яких не вносяться до Єдиної державної бази з питань освіти);
  • документа про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання в минулих роках);
  • медичного висновку за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі необхідності створення особливих умов для проходження зовнішнього незалежного оцінювання);
  • фотокартки для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника;

Не забудьте зазначити:

у темі листа – прізвище, ім’я, по батькові;

у тексті листа – прізвище, ім’я, по батькові (повністю) та номер облікової картки платника податків (за наявності).

Університет зобовязується:

сформувати екзаменаційний лист учасника ЄВІ;

вносити виправлення у разі допущення помилок на підставі звернень учасників з допомогою електронного або мобільного зв’язку;

надіслати скановану копію екзаменаційного листа на електронну адресу, зазначену в заяві-анкеті учасника;

надіслати екзаменаційний лист з допомогою  поштового зв’язку (якщо про таку необхідність буде зазначено в заяві-анкеті).

Оформлений екзаменаційний листок необхідно отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком, якщо ви зазначили про таку необхідність у заяві-анкеті.

З програмою ЄВІ, загальною характеристикою тесту, схемою нарахування балів можна ознайомитись за посиланням https://testportal.gov.ua/yevi-yefvv-2021-roku/.

Якщо під час перевірки документів буде установлено, що особа не має права брати участь у конкурсному відборі, то на електронну адресу, із якої надійшли документи, представник приймальної комісії надішле повідомлення про відмову в реєстрації із зазначенням причини відмови.

Вступник вважатиметься зареєстрованим після отримання екзаменаційного листа та сплати коштів на рахунок Українського центру для оплати послуг із проведення Українським центром та його регіональними підрозділами вступних випробувань. Кошти зараховуються на рахунок Українського центру оцінювання якості освіти упродовж трьох робочих днів.

Для кожного учасника, який отримав екзаменаційний листок, на вебсайті Українського центру створюють інформаційну сторінку «Кабінет вступника», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.

Усі необхідні консультації щодо реєстрації можна отримати за телефонами:

098-475-67-22

0362-26-48-69

Посилання на заяву-анкету https://testportal.gov.ua/wp-content/uploads/2020/04/zrazok-zayava-anketa_YEVI_YEFVV.pdf

Back to top