Скільки не було розмов про дистанційне навчання, але найреальнішу дистанцію між учасниками освітнього процесу ми відчули під час карантину. Система «викладач – студенти – навчальний предмет» мала стати інтерактивною не в аудиторії, а в інтернет-просторі. Цей період став випробовуванням професійності, креативності, досвіду…
Лекція. Викласти текстові матеріали для викладача ЗВО – не проблема. І зворотній зв'язок реалізовується – виконуються завдання практичних, лабораторних, самостійних. Але є особливі дисципліни, особливі теми лекцій, які потребують діалогу, полілогу, які «без живого, трепетного, хвилюючого слова» залишаться звичайним текстом. А наскільки «живим» буде твоє слово через такий бар’єр як екран монітора? Як зробити так, щоб формат картинки на екрані не був лише «розмовляючою головою»? Як активізувати взаємодію? Такі питання сьогодні, мабуть, ставили собі багато викладачів. Ставили і бралися до справи. Народився власний алгоритм.
1.     Узгодити текст лекції і текст презентації.
2.     Продумати питання, завдання до окремих слайдів презентації.
3.     Запланувати практичний показ-демонстрацію, або відео-демонстрацію.
4.     Ознайомитись з платформами дистанційного навчання (ми обрали Zoom) та встановити на персональний пристрій.
5.     Створити конференцію Zoom та запросити учасників.
6.     Провести онлайн лекцію з використанням презентації.
7.     Переглянути відеозапис, здійснити самоаналіз.
Так емпіричний досвід читання онлайн лекції почав своє узагальнення…
Думки-рефлексія стосовно лекції з «Методики музичного виховання» з теми «Методика формування інтересу до музики та уроків музичного мистецтва» для студентів 4 курсу спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) від викладача -  О. О. Гумінської, доцент кафедри історії, теорії музики та методики музичного виховання, канд. пед. наук.

 

Back to top