31 жовтня 2019 року викладачами кафедри вікової та педагогічної психології Галиною Олександрівною Луцик та Ольгою Володимирівною Джеджерою було організовано практичну зустріч-семінар з предстаниками Державної установи «Рівненський слідчий ізолятор».


Поділитися практичним досвідом зі студентами завітали заступник начальника із соціально-виховної та психологічної роботи підполковник внутрішньої служби Володимир Юрійович Луцюк та психолог відділу соціально-виховної та психологічної роботи лейтенант внутрішньої служби Лариса Дмитрівна Стельмах.

На заході були присутні студенти 2-4 курсів, студенти магістратури психолого-природничого факультету, які виявили зацікавленість поспілкуватися на тему «Психологічний супровід засуджених та ув’язнених в умовах соціальної ізоляції».

В ході бесіди В.Ю. Луцюк розповів студентам про систему заходів ресоціалізації осіб, які потрапили в місця позбавлення волі, продемонстрував фото основних методів роботи з ув’язненими та засудженими.

 

Л.Д. Стельмах окреслила межі діагностичної, профілактичної, корекційної та психотерапевтичної роботи з особами в умовах соціальної ізоляції та поділилася практичним досвідом роботи з ними.

 

Психолог розповіла про вимоги нормативних документів, які регламентують роботу психолога пенітенціарної служби, особливості встановлення контакту з особами, взятими під варту, проведення заходів з ув’язненими та засудженими.

Лариса Дмитрівна презентувала корекційні програми для роботи з ув’язненими та засудженими «Сходинки», «Будуємо майбутнє разом», продемонструвала матеріали виконання окремих завдань ув’язненими.

Студенти мали можливість отримати відповіді на запитання практичного характеру щодо особливостей адаптації ув’язнених до умов соціальної ізоляції, динаміки психічних станів таких осіб в місцях позбавлення волі. Майбутні психологи змогли ознайомитися з особливостями діяльності психологічної служби в пенітенціарній системі та поглибити свої знання з юридичної психології.

Семінар-практикум був плідним для студентів, адже практичний досвід – це одна з головних умов формування готовності майбутніх психологів до професійної діяльності.

Back to top