Посада: завідувач кафедри теорії і методики виховання

Науковий ступінь: доктор педагогічних наук

Вчене звання: професор

Профілі:

ORCID https://orcid.org/0000-0001-7754-0249

Scopus https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57212033898

Google Scholar https://scholar.google.com.ua/citations?user=tQKUfGoAAAAJ&hl=uk&oi=ao

Web of Science(WoS) AAE-6274-2022

Контакти: e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів: методика організації і проведення позакласної і позашкільної роботи; методологія теоретичних та експериментальних досліджень; інноваційні методи освіти і виховання, проєктна діяльність, концептуальні і прикладні засади Нової української школи.

Інформація про вищу освіту:

Вінницький державний педагогічний інституту ім. Миколи Островського (1979), спеціальність «Учитель географії», кваліфікація «Учитель географії з додатковою спеціальністю біологія».

Стаж роботи: 43 роки.

Дисертаційні дослідження:

Кандидатська дисертація на тему «Дослідницька діяльність учнів з екології у позашкільних установах» (1994). 13.00.01 — теорія і історія педагогіки.

Докторська дисертація на тему «Теоретико-методичні основи екологічної освіти і виховання учнів 1-9 класів у позашкільних навчальних закладах» (2005). 13.00.07 — теорія і методика виховання.

 

Наукові та професійні досягнення:

Голова спеціалізованої вченої ради

Д 47.053.01 в РДГУ із захисту докторських та кандидатських дисертацій зі спеціальностей 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки, 13.00.04. – теорія і методика професійної освіти, 13.00.07 – теорія і методика виховання. (Наказ Міністерства освіти і науки України 08.07.2025 № 986).

 

Член спеціалізованих вчених рад:

Д 47.053.02 в Рівненському державному гуманітарному університеті (наказ Міністерства освіти і науки України від 10.10.2022р. № 894) з присудження наукового ступеня доктора наук за спеціальністю 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія».

Разова спеціалізована вчена рада ДФ 47.053.001 у Рівненському державному гуманітарному університеті із захисту дисертації Поліщук О.П. «Формування морально-ціннісних орієнтацій молодших школярів у процесі позакласної виховної роботи», поданої на здобуття ступеня доктора філософії з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки (28 серпня 2020 року).

Разова спеціалізована вчена рада ДФ 05.053.21 у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського із захисту дисертації Стахової І. А. «Формування готовності майбутніх учителів до організації природоохоронної діяльності в початковій школі», поданої на здобуття наукового ступеня доктора філософії (PhD) з галузі знань 01 Освіта / Педагогіка” за спеціальністю 015 Професійна освіта (м. Вінниця, 2021рік).

Разова спеціалізована вчена рада в Інституті педагогіки НАПН України із захисту Сухомлинською Л. В. дисертації на тему: «Формування у дітей ціннісного ставлення до тварин освітньо-виховними та художньо-образними засобами», подане на здобуття наукового ступеня доктора філософії (PhD) з галузі знань (011 – освітні, педагогічні науки). Інститут педагогіки НАПН України (2023 рік).

Разова спеціалізована вчена рада Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського із захисту дисертації Коваль Юлія Андріївна «Формування екологічної культури студентів в освітньому середовищі технічних коледжів». представлене на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (011 – освітні, педагогічні науки). Вінницький педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського (2023 рік).

Разова спеціалізована вчена рада в Рівненському державному гуманітарному університеті із захисту дисертації Чепурка Олега Юрійовича «Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії у процесі вивчення фахових дисциплін», подане на здобуття наукового ступеня доктора філософії (PhD) з галузі знань (011 – освітні, педагогічні науки). Рівненський державний гуманітарний університет (2023 рік).

Разова спеціалізована вчена рада в Рівненському державному гуманітарному університеті із захисту дисертації Голя Галини Миколаївни «Професійно-педагогічна підготовка учителів у Луцькому педагогічному училищі (1939–2003)», подане на здобуття наукового ступеня доктора філософії (PhD) з галузі знань (011 – освітні, педагогічні науки). Рівненський державний гуманітарний університет (2025 рік).

Керівник наукової школи «Розвиток вітчизняної освіти: різновекторність пошуків».

Головний редактор фахового збірника наукових праць РДГУ «Педагогічна наука і освіта ХХІ століття» (категорія Б), (Індекс Copernicus).

Член бюро громадської організації «Всеукраїнської асоціації Василя Сухомлинського» (посвідчення №20 від 15.06.2021р.).

Член міжвідомчої ради з координації наукових досліджень НАПН України (галузь педагогіка) (згідно Постанови Президії Національної академії педагогічних наук України від 23 червня 2016 р. № 1-2/9-175).

Керівник проблемної групи аспірантів РДГУ спеціальності 011 – освітні, педагогічні науки «Управління науковими проєктами» з 2017 року й дотепер.

 

Здійснює наукове керівництво здобувачами ступеня PhD, доктора наук.

Виступає офіційним опонентом дисертаційних досліджень.

 Навчальні дисципліни, які викладає:

  • Управління науковими проєктами
  • Професійно-педагогічна компетентність викладача ЗВО
  • Інноваційні технології позашкільної освіти і виховання
  • Теорія і практика позашкільної освіти
  • Методологія організації досліджень з освітніх наук.

 

 

 

Автор понад 300 публікацій. Основні публікації:

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection.

  1. Mykola H. Tarnovskyi, Gennadii D. Doroshchenkov, Grigorii P. Pustovit, and Krzysztof Skorupski «Improved x-ray fluorescent wavelength dispersive spectrometer», Proc. SPIE 11176, Photonics Applications in Astronomy, Communications, Industry, and High-Energy Physics Experiments2019, 111760A (6 November 2019); https://doi.org/10.1117/12.2536609 URL: https://www.spiedigitallibrary.org/conference-proceedings-of-spie/11176/2536609/Improved-x-ray-fluorescent-wavelength-dispersive-spectrometer/10.1117/12.2536609.short?SSO=1 Web of Science, Scopus,
  2. Hryhorii Pustovit, Оlena Zymomrya. Interethnic and socio-cultural polyphony of the interwar Rivne (Review of: (Gon м. Równe: the outlines of the missing town. 2nd ed. Rivne: Volynski Oberehy, 2019. 160 p.). Східноєвропейський історичний вісник. 2020. № 16. С. 261-267. Orcid: https://orcid.org/0000-0001-7754-0249 WOS
  3. Boris Savchuk, Tetyana Pantyuk, Ruslan Kotenko, Inna Tkachivska, Lesia Vysochan, Hryhorii Pustovit, Jan Bilawicz, Halyna Bilavych and Nadiya Fedchyshyn. The Usage of Coaching Technology in the Formation of Emotional Intelligence of Future Tourism Managers. International Journal of Applied Exercise Physiology2322-3537 com. 2020. Vol.9 No.8. Р.202-210. WOS.
  4. Ovcharuk, V., Maksymchuk, B., Ovcharuk, V., Khomenko, O., Khomenko, S., Yevtushenko, Y., Rybalko, P., Pustovit, H., Myronenko, N., Syvokhop, Y., Sheian, M., Matviichuk, T., Solovyov, V., & Maksymchuk, I. (2021). Forming Competency in Health Promotion in Technical Specialists Using Physical Education. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala,13(3). Retrieved from https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/2669 WOS
  5. Boris Savchuk, Iryna Rozman, Nina Slyusarenko, Hryhorii Pustovit, Nataliia Blahun, Inna Feltsan, Mariia Cherepania, Lesia Vysochan, Nadiya Fedchyshyn and Halyna Bilavych. Methods of Biographical Analysis in Preparation of Future Teachers to Study the Students’ Mental States. International Journal of Applied Exercise Physiology.com. 2021. VOL. 10 (2). Р. 43-51. WOS
  6. Ruslana Soichuk, Oksana Petrenko, Iryna Budz, Hryhorii Pustovit, Roman Pavelkiv. Specifics of National Self-Assertion Upbringing of Students in Extracurricular Activity Against a Background of the Russian Armed Aggression. The New Educational Review. 2022.Vol. 62(2). 19–31. https://czasopisma.marszalek.com.pl/10-15804/tner/ Scopus.

 

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Енциклопедія позашкільної освіти / РДГУ, НМЦ інноваційних технологій виховного процесу НАПН України, РОІППО; головний ред. Г. П. Пустовіт. Рівне: О. Зень, 2017. 525 с.
  2. Пустовіт Г. П. Регіональний контекст інноваційного розвитку післядипломної педагогічної освіти. Conference Proceedings of the International Scientific Conference Economic and SocialFocused Issues of Modern World(October 24 – 25, 2018, Bratislava, Slovak Republic). The School of Economics and Management in Public Administration in Bratislava, 2018; ISBN 978-80-89654-48-2; pp. 424, с.372-381.
  3. Войтович О. П., Пустовіт Г. П.Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни «Методика навчання географії» для студентів природничих спеціальностей. Рівне: РДГУ, 2018 р. 40 с.
  4. Balika L., Petrenko О., Pustovit Н.The use of innovative technologies in the process of training of doctor of philosophy (PhD) in the specialty “011 Education Sciences” (Використання інноваційних технологій у підготовці доктора філософії (PhD) зі спеціальності «011 Науки про освіту»). Modern Technologies in Education. Collective Scientific Monograph. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2019; ISBN 978-83- 946765-5-1; pp. 495, illus., tabs., bibls, р. 216–226.
  5. Пустовіт Г. П.,Войтович О. П., Мартинюк В. О., Костолович М. І., Трохимчук І. М.. Методика навчання географії: навч. посібник Рівне, РДГУ, 2019. 94 с. 
  6. Пустовіт Г. П. Організація інклюзивної освіти: актуалізація педагогічного досвіду Василя Сухомлинського. Василь Сухомлинський в діалозі з сучасністю: колективна монографія. Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г.М., 2020. С. 93–104.
  7. Пустовіт Г.П. Досвід естетичного розвитку учнів початкової школи за педагогічними ідеями В. О. Сухомлинського / Творче впровадження педагогічних ідей В. О. Сухомлинського в сучасному освітньо-виховному просторі Рівненщини: монографія / Петренко О. Б., Баліка Л. М., Пустовіт Г. П., Ціпан Т. С., Стельмашук Ж. Г., Ваколюк А. М., Петренко С. В., Поліщук О. П., Шалівська Ю. В. Петренко І. Ф.; за наук. ред. О. Б. Петренко. Рівне: О. Зень, 2023. 263 с. С. 90-115.
  8. Пустовіт Г.П. Упровадження педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського в післядипломній педагогічній освіті Рівненщини / Творче впровадження педагогічних ідей В. О. Сухомлинського в сучасному освітньо-виховному просторі Рівненщини: монографія / Петренко О. Б., Баліка Л. М., Пустовіт Г. П., Ціпан Т. С., Стельмашук Ж. Г., Ваколюк А. М., Петренко С. В., Поліщук О. П., Шалівська Ю. В. Петренко І. Ф.; за наук. ред. О. Б. Петренко. Рівне: О. Зень, 2023. 263 с. С. 208-219.
  9. Пустовіт Г. П. Теоретико-прикладні засади соціального захисту дітей і учнівської молоді в закладах позашкільної освіти. W trosce o rozwój i bezpieczeństwo dziecka we współczesnym świecie. apsekty społeczno-prawne, redakcja naukowa Anna Pawlak, Beata Skwarek, Justyna Stadniczenko, Oksana Petrenko, Wydawnictwo Collegium Witelona Uczelnia Państwowa, Collective Scientific Monograph.Legnica 2022. 571 s. 342-367. 
  10. Пустовіт Г. П. Як розробити і реалізувати зміст наукового проєкту. Методичні рекомендації для здобувачів освітнього рівня доктора філософії (PhD), педагогів закладів загальної середньої і позашкільних освіти, членів молодіжних громадських організацій. Рівне, РДГУ, 2021. 56 с.
  11. Пустовіт Г. П.,Гринькова Н. М. Теорія і практика позашкільної освіти. Практикум: навч.-метод. посіб. для здобувачів освітнього рівня доктор філософії (PhD) за спеціальністю «011 освітні, педагогічні науки». Рівне: РДГУ. 2021. 184 с. 
  12. Пустовіт Г. П.,Гудовсек О. А. Професійно-педагогічна компетентність викладача закладу вищої освіти. Навч.-метод. посіб. для здобувачів освітнього рівня доктора філософії (PhD) за спеціальністю «011 освітні, педагогічні науки». Рівне, РДГУ. 172 с. 
  13. Мачуський В. В., Пустовіт Г. П.Гурток. Енциклопедія освіти. Нац. акад. пед. наук України; [гол. ред. В. Г. Кремень; заст. гол. ред. В. І. Луговий, О. М. Топузов; відп. наук. секр. С. О. Сисоєва; редкол.: О. І. Ляшенко, С. Д. Максименко, Н. Г. Ничкало, П. Ю. Саух, Л. Д. Березівська, І. Д. Бех, В. Ю. Биков, М. С. Гальченко, В. В. Засенко, С. А. Калашнікова, М. О. Кириченко, Л. Б. Лук’янова, В. Г. Панок, В. О. Радкевич, О. Я. Савченко, М. М. Слюсаревський, О. В. Сухомлинська]: 2-ге вид., допов. та перероб. Київ. Юрінком Інтер, 2021. С. 188 – 189.
  14. Мачуський В. В., Пустовіт Г. П.Позашкільна освіта. Енциклопедія освіти. Нац. акад. пед. наук України; [гол. ред. В. Г. Кремень; заст. гол. ред. В. І. Луговий, О. М. Топузов; відп. наук. секр. С. О. Сисоєва; редкол.: О. І. Ляшенко, С. Д. Максименко, Н. Г. Ничкало, П. Ю. Саух, Л. Д. Березівська, І. Д. Бех, В. Ю. Биков, М. С. Гальченко, В. В. Засенко, С. А. Калашнікова, М. О. Кириченко, Л. Б. Лук’янова, В. Г. Панок, В. О. Радкевич, О. Я. Савченко, М. М. Слюсаревський, О. В. Сухомлинська]: 2-ге вид., допов. та перероб. Київ. Юрінком Інтер, 2021. С. 561 – 563.
  15. Пустовіт Г. Соціально-педагогічний контент безпечного творчого виховного середовища у закладах позашкільної освіти. Права дитини в соціально-правовому вимірі – до 100-річчя проголошення Декларації прав дитини» : колективна монографія / відп. ред. Н. Скотна, О. Зелена. Дрогобич – Лєгніца : ТзОВ «Трек ЛТД», 2025. 457 с. С.176-192.

 

 

 

Публікації у наукових виданнях:

  1. Пустовіт Г. П.,Черній А.Л. Інноваційні зміни в системі післядипломної педагогічної освіти: регіональний контекст. Інноватика у вихованні. Рівне: РДГУ, 2018. Вип. 7. С. 25-34. Copernicus
  2. Пустовіт Г. П. Актуалізація ідей Василя Сухомлинського у контексті організації інклюзивної освіти. Наукові записки. Вип. 171. Серія: Педагогічні науки). Кропивницький: «КОД», 2018. С.126-131. Copernicus
  3. Пустовіт Г. П. Проблема освіти дітей з особливими потребами у педагогічній системі Василя Сухомлинського. Нова педагогічна думка. 2018. № 3. С.196-199. Copernicus
  4. Пустовіт Г.П.,Петренко О. Б. Історико-педагогічний вимір розвитку екологічної освіти учнів у закладах позашкільної освіти. Нова педагогічна думка. 2019. № 1. С. 136–145. Copernicus
  5. Pavlyk N P., Pustovit H. P. The content analysis of practices and projects of organizing non-formal education in Ukraine. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка.№ 1. с.82-88. Copernicus
  6. Пустовіт Г., Зиль І. Краєзнавча компетентність учителів географії в інноваційному розвитку шкільної освіти. Інноватика у вихованні. Рівне: РДГУ, 2019. Вип. 9. С. 69-79. Copernicus
  7. Пустовіт Г. П. Методичні засади самовиховання зростаючої особистості у колективі: ретроспектива педагогічних ідей Василя Сухомлинського. Нова педагогічна думка.№ 3. С. 23-27. Copernicus
  8. Петренко  О., Пустовіт Г.Активні й інтерактивні методи полікультурного виховання учнів різних вікових груп. Інноватика у вихованні. Рівне: РДГУ, Випуск 11. Ч.1.  С. 5-17. Copernicus
  9. Пустовіт Г.П. Ціннісні виміри сучасної позашкільної освіти. Нова педагогічна думка. 2020. № 2. С. 131-139. Copernicus
  10. Пустовіт Г. П.,Сивохоп Я. М. Упровадження Stem-освіти на уроках географії: дидактична складова. Нова педагогічна думка. № 4. С. 112-121. Copernicus
  11. Пустовіт Г. Громадсько-просвітницька діяльність українських письменників Волині (20-30-ті рр. ХХ ст.). Гірська школа Українських Карпат. 2020. № 23. С. 56-60. Copernicus
  12. Пустовіт Г. П., Сивохоп Я. М. Упровадження Stem-освіти на уроках географії: спрямованість на самостійний розвиток дитини. Нова педагогічна думка. 2021. № 1. С. 42-48. Copernicus
  13. Пустовіт Г. П. Теоретичні концепти формування професійної компетентності викладачів закладів вищої освіти. Нова педагогічна думка.№ 2. С. 16-21. Copernicus
  14. Hryhorii Pustovit, Natalia Pobirehenko. Dzieci i molodzeź w przestrzeni źycia spoleczyego placówki edukacji pozaskolnej: teoretyczne podstawy problem (kontekst ukraińnski). /Hryhorii Pustovit, Natalia Pobirehenko. Scientific papers of the Witelon State University of Applied Sciencesin Legnica41(4) / 2021. S. 93 – 105. 
  15. Пустовіт Г. П. В. І. Вернадський і сучасність. Нова педагогічна думка. 2021. № 4 (108). С. 3 – 10. Copernicus.
  16. Пустовіт Г. П. Аксіологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі культури в закладах вищої освіти: від теорії до практики. Нова педагогічна думка.№2. С. 88 – 95. 
  17. Пустовіт Г. П. Культура як домінанта у змісті професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі культури. Соціальна робота та соціальна освіта. 2022. Вип. 1 (8). С. 199 – 206.
  18. Пустовіт Г. П. Петренко О. Б. Актуальні орієнтири модернізації сучасної освіти в контексті формування зростаючої особистості: теоретичний аналіз. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр.Вип. 16. Рівне: РДГУ, 2022. С. 24 – 
  19. Пустовіт Г.П.Творче освітнє середовище закладу вищої освіти у формуванні здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії. Нова педагогічна думка. №4. С. 93 – 98. 
  20. Petrenko O., Pustovit G.,Petrenko S. Training of future doctors of philosophy in the specialty “Education and pedagogical sciences” in ukraine: theoretical and applied aspects (Підготовка майбутніх докторів філософії за спеціальністю «Освітні, педагогічні науки» в Україні: теоретико-прикладні аспекти)/ International Journal of Pedagogy Innovation and New Technologies journal homepage: http://www.ijpint.com ISSN: 2392-0092, Vol. 9, No. 1, 2022 p. 45-53.
  21. Пустовіт Г. Соціальний контекст формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії. Соціальна робота та соціальна освіта. 2023. №1 (10). С.153-161.
  22. Петренко О., Пустовіт Г., Олексюк О., Поліщук І. Моральне виховання неповнолітніх засуджених у процесі трудової діяльності в умовах виправної установи. Інноватика у вихованні. 2023. № 18. С. 67–76. Copernicus
  23. Пустовіт Г.П. Парадигмально-методичний конструкт організації самостійної практичної роботи учнів: практико орієнтований урок. Нова педагогічна думка. № 2. С. 64–70.
  24. Пустовіт Г.П., Коняхін Ю. Ключові соціальні детермінанти процесу формування професійних компентностей майбутніх вчителів історії під час вивчення фахових дисциплін. Соціальна робота та соціальна освіта. 2023. Вип 2 (11). С. 185–193.
  25. Пустовіт Г., Петренко О., Поліщук І. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до соціально орієнтованої позакласної роботи в педагогічних коледжах. Соціальна робота та соціальна освіта. 2024. №1(12). С.205–215.
  26. Пустовіт Г., Баліка Л., Петренко І. Теоретичні конструкти професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів у педагогічному коледжі як закладі фахової передвищої освіти. Інноватика у вихованні. Випуск 19. Том 2. С.37–48. Copernicus. https://ojs.itup.com.ua/index.php/iiu/article/view/603/549
  27. Петренко О., Пустовіт Г., Баліка Л. Практико-орієнтована складова змісту позашкільної освіти. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття. 2024. Вип.3. С. 6–14.
  28. Пустовіт Г. П., Білоус В. В., Кузнєцов О. А. Формування професійно-комунікативної компетентності й культури професійної діяльності майбутніх фахівців з економіки та управління в освітньому середовищі університету. Наукові записки Вінницького державного  педагогічного університету  імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія. Випуск 80. С. 34–41. https://orcid.org/0000-0001-743-7831
  29. Пустовіт Г., Петренко О. Психолого-педагогічні концепти формування національно-культурної «Я-ідентичності» зростаючої особистості у закладах позашкільної освіти. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття. № 4. С. 6–15.
  30. Пустовіт Г., Саранчук Д. проблеми міждисциплінарної інтеграції фахової підготовки майбутніх фармацевтів у закладах вищої медичної освіти. Інноватика у вихованні. Вип. 21. С. 22–31. https://doi.org/10.35619/iiu.v1
  31. Пустовіт Г., Петренко О., Баліка Л. Загальна і професійна складова освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії: досвід і перспективи. Інноватика у вихованні. Вип. 21. С. 5–21. https://doi.org/10.35619/iiu.v1i21.678
  32. Пустовіт Г., Білоус В., Кузнєцов О. Детермінація «Я-концепції» у процесі формування майбутнього фахівця як професіонала в закладі вищої освіти. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття: науково-методичний журнал. Вип. 4. С. 53–64. DOI:10.35619/pse.vi4.82.

 

 Авторські свідоцтва:

№ 79504. Монографія «Інноватика у вихованні: теоретико-прикладні аспекти» (01.06.2018).


 

Наукове керівництво здобувача, який одержав документ про присудження наукового ступеня:

Докторська ступінь:

  1. Кобилянський Олександр Володимирович – 13.00.04 (захист відбувся 18 червня 2013 року в Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського);
  2. Семенов Олександр Сергійович– 13.00.08 (захист відбувся 28 листопада 2017 року в Інституті проблем виховання НАПН України).
  3. Магрламова Камілла Гзанфарівна– 00.04 – теорія і методика професійної освіти (захист відбувся 30 листопада 2018 року в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини
  4. Литовченко Олена Віталіївна – 13.00.05 (захист відбувся 6 травня 2021 року в Інституті проблем виховання НАПН України).
  5. Сяська Інна Олексіївна – 13.00.04 (захист відбувся 14 травня 2021 року в Рівненському державному гуманітарному університеті).

 

Кандидатська ступінь:

  1. Шаповал Лариса Василівна– 13.00.01 (захист відбувся 21 вересня 1999 року в Інституту проблем виховання АПН України);
  2. Соловей Микола Васильович– 13.00.01 (захист відбувся 23 листопада 2000 року в Інституту педагогіки АПН України);
  3. Берека Віктор Євгенович– 13.00.01 (захист відбувся 25 травня 2001 року в Інституту педагогіки АПН України);
  4. Ящук Інна Петрівна– 13.00.07 (захист відбувся 26 листопада 2001 року в Інституту проблем виховання АПН України);
  5. Балтремус Катерина Анатоліївна– 13.00.07 (захист відбувся 18 лютого 2003 року в Інституту проблем виховання АПН України);
  6. Литовченко Олена Віталіївна– 13.00.05 (захист відбувся 21 грудня 2004 року в Інституту проблем виховання АПН України);
  7. Войчук Вероніка Олександрівна– 13.00.06 (захист відбувся 15 червня 2006 року в Інституту післядипломної педагогічної освіти АПН України);
  8. Грошовенко Ольга Петрівна– 13.00.07 (захист відбувся 18 грудня 2007 року в Інституту проблем виховання АПН України);
  9. Лопатинська Валентина Василівна– 13.00.07 (захист відбувся 19 лютого 2008 року в Інституту проблем виховання АПН України);
  10. Тихенко Лариса Володимирівна– 13.00.07 (захист відбувся 23 грудня 2008 року в Інституті проблем виховання);
  11. Бабкіна Майя Іванівна– 13.00.07 (захист відбувся 28 квітня 2009 року в Інституті проблем виховання);
  12. Багно Юлія Миколаївна– 13.00.01 (захист відбувся 20 жовтня 2009 в Житомирському державному університеті імені Івана Франка);
  13. Колкунова Вікторія Володимирівна – 13.00.07 (захист відбувся 18 грудня 2009 року в Миколаївському державному університеті ім. В.О.Сухомлинського);
  14. Скрипник Сергій Васильович – 13.00.07 (захист відбувся 13 лютого 2010 року в Миколаївському державному університеті ім. В.О.Сухомлинського);
  15. Сяська Інна Олексіївна – 13.00.07 (захист відбувся 14 травня 2010 року в Миколаївському державному університеті ім. В.О.Сухомлинського);
  16. Горбулінська Світлана Михайлівна – 13.00.02 теорія і методика навчання (біологія), (захист відбувся 9 квітня 2010 року в Національному педагогічному університеті ім.. М.П. Драгоманова).
  17. Казанішена Наталія Вікторівна – 13.00.07 (захист відбувся 15 лютого 2011 року в Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського);
  18. Алендарь Надія Іванівна – 13.00.05 (захист відбувся  20 березня 2012 року в Інституті проблем виховання НАПН України);
  19. Северіна Тетяна Миколаївна – 13.00.07 (захист відбувся 21 березня 2012 року в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини);
  20. Осаульчик Ольга Борисівна – 13.00.07 (захист відбувся 30 травня 2013 року в в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини);
  21. Короленко Віктор Леонтійович – 13.00.07 (захист відбувся 29 січня травня 2014 року в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини);
  22. Галацин Катерина Олександрівна – 13.00.07 (захист відбувся 25 квітня 2014 року в в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини);
  23. Трохимчик Ірина Михайлівна – 13.00.07 (захист відбувся 25 листопада 2014 року в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини);
  24. Кобилянська Ірина Миколаївна – 13.00.07 (захист відбувся 23 червня 2015 року в Житомирському державному університеті імені Івана Франка);
  25. Флярковська Ольга Василівна – 13.00.07 (захист відбувся  22 вересня 2015 року в Інституті проблем виховання НАПН України);
  26. Ковнір Олена Іванівна – 13.00.07 (захист відбувся 15 жовтня 2015 року в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини);
  27. Смалько Оксана Василівна – 13.00.07 (захист відбувся 14 грудня 2016 року в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини); 
  28. Уйсімбаєва Маріям Валіханівна – 00.07 (захист відбувся 28 лютого 2017 року в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини); 
  29. Фасоля Олег Іванович – 13.00.07 (захист відбувся 1 березня 2017 року в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини); 
  30. Сивохоп Ярослав Михайлович – 13.00.07 (захист відбувся 29 червня 2017 року в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини);
  31. Котлярчук Галина Йосипівна– 13.00.07 – теорія і методика виховання (захист відбувся 27 березня 2018 року в Інституті проблем виховання НАПН України).

 

Підготовка призерів олімпіад, конкурсів:

Наукове керівництво науковою роботою здобувачки І (бакалаврського) рівня вищої освіти Кізюк О.Ю. у І етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки (Рівне, березень 2024 р.).

Нагороди:

нагрудний знак Міністерства освіти і науки України “Відмінник народної освіти України” (1990), “Василь Сухомлинський” (2007), Медаль НАПН України “Ушинський К.Д.” (2012), Почесні грамоти НАПН України(1997, 2010, 2019), МОН України (2002), Міжнародного фонду “Довкілля без кордонів” (2010); Заслужений діяч науки й техніки України (2017).

 

 Підвищення кваліфікації:

  • Житомирський державний університет імені Івана Франка. Тема: «Наукова проєктна діяльність, організація освітнього процесу, інноваційні технології викладання педагогічних дисциплін в ЗВО ». Сертифікат про стажування АА № 20240530532 від 05.04.2024 р.
  • Міжнародне стажування в Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave – School of Economics and Management in Public Administration in Bratislava) (скорочено до «VŠEMVS») (Словацька Республіка). Тема «Наукова діяльність, організація навчального процесу та методика викладання в європейських вищих навчальних закладах». Сертифікат про стажування № 114-C від 29. 10. 2018 р.
  • Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар) «Використання в сучасній онлайн освіті можливостей хмарних сервісів на прикладі платформи Google meet, Google Сlassroom». Сертифікат ES №3340\2020, від 21.12.2020 р. м. Люблін, Польща. 1,5 кредита ECTS (45 годин).
  • Міжнародне науково-педагогічне стажування «Спеціальна освіта та реабілітаційні науки в Європі» (180 год.) в рамках освітнього проєкту «Міжкультурна комунікація та перспективи інтеграції в Європейський освітній простір», 10 червня 2021 – 29 липня 2021 Загреб, м. Хорватія (international scientific and pedagogical traineeship «Special Education and Rehabilitation Sciences in Europe» (180 hours) within a framework of the education project «intercultural communication and perspectives of the integration in European Education Area», June 10, 2021 – July 29, 2021 Zagreb, Croatia. Certificate # 3521-C).

 

Back to top