Спецвідділ університету призначений для організації роботи по плануванню і здійсненню заходів, пов’язаних із захистом державної таємниці, мобілізаційною підготовкою навчального складу на особливий період, військовим обліком та бронюванням військовозобов’язаних і призовників.

Створення, реорганізація чи можлива ліквідація спецвідділу погоджується з управлінням СБУ у Рівненській області, а також режимно-секретним органом Міністерства освіти і науки України.

Спецвідділ є окремим структурним підрозділом університету і підпорядковується безпосередньо ректору, який організовує і контролює його діяльність.

Працівники спецвідділу

Гайдук Леонід Іванович – інженер І категорії, вул. Пластова, 29 каб. 202 т.63-33-47

Охрімчук Світлана Олександрівна – старший інспектор спецвідділу,  вул. С.Бандери,12 каб.10  т.63-45-77

Загородній Валерій Борисович - начальник відділу кадрів

м. Рівне, вул. С.Бандери, 12, каб. 21а; тел. 63-32-55

                                 

Касаткіна Лілія Степанівна – заступник начальника

Житникова Світлана Михайлівна – старший інспектор

м. Рівне, вул. С.Бандери, 12, каб. 21; тел. 63-36-95

                                  

Бессараба Наталія Василівна – заступник начальника

Варварук Людмила Ігорівна – старший інспектор

м. Рівне, вул. С.Бандери, 12, каб. 22; тел. 63-32-69

 

Юськова Віра Миронівна – старший інспектор

Гомон Мирослава Михайлівна – старший інспектор

м. Рівне, вул. С.Бандери, 12, каб. 23; тел. 63-45-64

Юридичний відділ є структурним підрозділом Рівненського державного гуманітарного університету, який безпосередньо підпорядкований, підконтрольний та підзвітний ректору університету.

Юридичний відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, постановами Кабінету Міністрів України, актами Президента України, нормативними актами Міністерства освіти і науки України, інших центральних органів виконавчої влади України, Статутом університету, наказами й розпорядженнями ректора.

Основні функції  відділу:

  • Забезпечує правильне застосування у РДГУ нормативно-правових актів законодавства та інших документів, подає ректору пропозиції щодо вирішення правових питань, пов’язаних з діяльністю університету;
  • Організовує роботу, пов'язану з укладенням різного виду договорів (контрактів), бере участь у їх підготовці та здійсненні контролю за виконанням, дає правову оцінку проектам таких договорів (контрактів);
  • Організовує претензійну та позовну роботу, проводить аналіз її результатів, представляє інтереси РДГУ у судах;
  • Здійснює контроль за дотриманням структурними підрозділами встановленого у РДГУ порядку пред’явлення і розгляду претензій;
  • Сприяє своєчасному вжиттю заходів до усунення порушень, зазначених у судових рішеннях, відповідних документів правоохоронних і контролюючих органів;
  • Сприяє дотриманню законності у реалізації прав трудового колективу РДГУ під час вирішення виробничих та соціальних питань.

 

Костишин Віктор Степанович – начальник юридичного відділу.

Наконечна Катерина Сергіївна – провідний юрисконсульт.

Шмалюх Олена Володимирівна – діловод з працевлаштування.

м. Рівне, вул. С.Бандери, 12, 3 поверх каб. 36

т. 63-45-18

 

Андрощук Наталія Геннадіївна – старший інспектор.

м. Рівне, вул. С.Бандери, 12, 3 поверх каб. 40

 

Електронна пошта – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Навчальний відділ – структурний підрозділ Рівненського державного гуманітарного університету, який здійснює планування, організацію і контроль навчального процесу, забезпечує його вдосконалення, сприяє професійній, методичній підготовці професорсько-викладацького складу, координує діяльність підрозділів університету з питань організації навчального процесу. Розпорядження навчального відділу є обов'язковими для деканатів, кафедр, професорсько-викладацького складу, навчально-допоміжного персоналу університету.

Робота навчального відділу проводиться відповідно до завдань і плану, що розробляється на навчальний рік.

Навчальний відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про освіту», «Про вищу освіту», законодавчими й іншими нормативно-правовими актами органів державної влади та місцевого самоврядування, а також Статутом, Правилами внутрішнього розпорядку РДГУ, наказами та розпорядженнями ректора та вченої ради університету, Положенням про навчальний відділ.

Напрями роботи навчального відділу:

  • Реалізація концепції освітньої діяльності університету, контроль за виконанням законодавчих актів та нормативно-правових документів про вищу освіту, рішень вченої ради і ректорату, наказів ректора, розпоряджень проректора з навчальної роботи з питань організації навчального процесу.
  • Вивчення, узагальнення та впровадження передового досвіду в організацію навчальної роботи факультетів, інститутів і кафедр університету.
  • Інформування студентів та викладачів про зміни в організації навчального процесу.
  • Здійснення планування та контролю навчального процесу в розрізі навчального року.
  • Підготовка статистичних звітів.
  • Підготовка проектів наказів розпоряджень та положень з питань організації навчального процесу, підготовка необхідних матеріалів для розгляду на вченій раді університету і ректораті.
  • Організація оформлення студентських квитків, дипломів та додатків до дипломів європейського зразка (Diploma Supplement), їх дублікатів.
  • Впровадження автоматизованої системи підготовки та ведення документації навчального процесу.

Керівництво роботою навчального відділу здійснює начальник відділу. Навчальний відділ знаходиться в безпосередньому підпорядкуванні проректора з навчальної роботи.

Працівники навчального відділу

Колосюк Ольга Андріївна – начальник навчального відділу (каб. №128)

Кусік Галина Матвіївна – заступник начальника навчального відділу (каб. №128)

Кусік Олександр Анатолійович - методист вищої категорії (каб. №128)

Баша Тетяна Миколаївна – методист вищої категорії (каб. №128)

Бзіта Інна Іванівна- методист вищої категорії (каб. №128)

Верешко Наталія Олександрівна - методист вищої категорії (каб. №128)

Косюк Олена Михайлівна - методист вищої категорії (каб. №125)

Мишкарьова Світлана Володимирівна - методист вищої категорії (каб. №128)

Шульгач Марія Ігорівна - методист вищої категорії  (каб. №131)

Касаткіна Альона Володимирівна – секретар навчального відділу (каб. №125)

Контакти: 0362-26-66-80

Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Поштова адреса: 33028, м. Рівне, вул. Пластова, 31

Адміністративно-господарська частина (АГЧ) є об’єднанням структурних підрозділів, відповідальних за господарське забезпечення навчального процесу, безперервну роботу інженерних систем та обладнання, побут та відпочинок студентів, співробітників університету.

Адміністративно-господарську частину очолює проректор з навчально-педагогічної, соціально-економічної, фінансової та господарської діяльності Гавриш Володимир Степанович, конт.тел. 63-39-33.

У своїй роботі адміністративно-господарська частина керується чинним законодавством України, статутом університету, наказами міністра освіти України, ректора вузу та затвердженими ректором планами робіт.

До складу адміністративно-господарської частини входять навчальні корпуси, гуртожитки.

  • Навчальний корпус № 1 - вул.Степана Бандери, 12 конт.тел. 63-42-12
    Комендант – Марчук Галина Василівна
  • Навчальний корпус № 2 - вул.Пластова, 31  конт.тел. 63-33-90
    Комендант – Багрій Галина Станіславівна
  • Навчальний корпус № 3 - вул.Хвильового, 7 конт.тел.63-31-74
    Комендант – Конончук Галина Іванівна 
  • Навчальний корпус № 4 - вул.Толстого, 3 конт.тел. 62-00-51
    Комендант – Черняк Валентина Михайлівна
  • Навчальний корпус № 5 - вул.Пластова, 31 конт.тел.63-30-50
    Комендант – Цема Зінаїда Віталіївна

До складу адміністративно-господарської частини входить також гараж.

У прямому підпорядкуванні проректора з АГЧ помічник проректора, директор студмістечка, інженер з охорони праці, коменданти навчальних корпусів, коменданти студентських гуртожитків, завгосп.

Адміністративно-господарська частина співпрацює з:

  • Деканами;
  • Навчальними та науковими відділами з питань матеріально-технічного та господарського забезпечення навчального процесу і наукової роботи, залучення та заохочення студентів та співробітників до господарської роботи;
  • Бухгалтерією – з питань забезпечення матеріальних цінностей, оплати матеріалів та послуг;
  • Відділом кадрів – з питань підбору та розстановки кадрів у підрозділах АГЧ.

Співробітники адміністративно-господарської частини

  1. Помічник проректора з НП СЕФ та ТД Мосієвич Олександр Степанович конт.тел. 63-38-72
  2. Головний інженер Пашкевич Микола Михайлович конт.тел. 63-39-33 каб. № 20
  3. Провідний інженер Занога Валентина Михайлівна конт.тел. 26-19-39 каб. № 27
  4. Інженер 1 категорії Івашкін Олександр Федорович конт.тел. 26-19-39 каб. № 27
  5. Інженер 1 категорії Карпова Валентина Степанівна конт.тел. 26-19-39 каб. № 27
  6. Інженер 1 категорії Савчук Любов Андріївна конт.тел. 63-33-02 каб. № 3
  7. Інженер 1 категорії Фесюк Людмила Леонідівна конт.тел. 63-58-88 каб. № 26
  8. Інженер 1 категорії Ривака Тетяна Володимирівна конт.тел. 26-19-39 каб. № 27
  9. Інженер 2 категорії Павлюк Олена Леонідівна конт.тел. 26-19-39 каб. №27
  10. Завгосп університету Мілованова Людмила Миколаївна

конт. тел. 26-19-39 каб. № 27

Основним завданням загального відділу є встановлення в  університеті єдиного порядку документування управлінської інформації і роботи з документами із застосуванням сучасних автоматизованих систем, методичне керівництво і контроль за дотриманням установленого порядку роботи з документами в структурних підрозділах університету.

Загальний відділ відповідно до покладених на нього завдань:

  • розробляє інструкцію університету з діловодства та зведену номенклатуру справ  університету;
  • здійснює реєстрацію та веде облік документів вхідної та вихідної кореспонденції;
  • реєструє накази з основній діяльності;
  • оформляє накази про відрядження, стажування, творчі відпустки та видає посвідчення про відрядження;
  • видає посвідчення особи про займану посаду;
  • організовує документообіг, формування справ, їх зберігання та підготовку до передачі до архівного підрозділу (далі - архів  університету);
  • забезпечує впровадження та контролює дотримання структурними підрозділами  університету вимог Інструкції, регламенту та національних стандартів;
  • у межах компетенції вживає заходів до зменшення обсягу службового листування в  університеті;
  • проводить регулярно перевірку стану діловодства в структурних підрозділах  університету;
  • бере участь у впровадженні та використанні інформаційно-телекомунікаційної системи діловодства в  університеті;
  • у межах компетенції здійснює контроль за своєчасним розглядом та проходженням документів у  університеті;
  • забезпечує дотримання єдиних вимог щодо підготовки документів та організації роботи з ними в умовах електронного документообігу;
  • проводить аналіз інформації про документообіг, необхідної для прийняття управлінських рішень;
  • організовує збереження документаційного фонду  університету та користування ним;
  • ініціює та бере участь в організації підвищення кваліфікації працівників  університету з питань діловодства;
  • засвідчує печаткою документи, підписані керівництвом  університету.

Загальний відділ підпорядкується безпосередньо ректору університету.

Адреса електронної пошти Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Жогло Оксана Василівна начальник відділу 

м. Рівне, вул. С.Бандери,12, корп. №1, каб.34

тел.(0362)63-30-66

 

Данильчук Тамара Петрівна – діловод

Бунько Валентина Валентинівна діловод

Сидорчук Марина Олександрівна – діловод

м.Рівне, вул. С.Бандери,12, корп. №1, каб.35

тел. (0362)63-30-66

 

архіваріус

м.Рівне, вул. В.Чорновола,76-а, гурт. №1

тел. (0362)63-75-02

Back to top