До МЗС звернулося Посольство Індії в Україні з інформацією, що Індійська рада з культурних відносин (ICCR) оголосила про введення в дію Схеми надання стипендій на 2024-25 навчальний рік (далі Схема).

Прийом заявок на курси в рамках Схеми здійснюється онлайн через портал A2A (http://a2ascholarships.iccr.gov.in/). Потенційні заявники можуть відвідати портал A2A з метою ознайомлення з критеріями вступу та переліком необхідних для подання заявок документів. Остання дата для подання заявок – 5 червня ц.р.

Відповідно до пункту 26 Правил перетинання державного кордону громадянами України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.1995 No 57, виїзд з України чоловіків віком 18–60 років – здобувачів фахової передвищої та вищої освіти, асистентів-стажистів, аспірантів та докторантів, які навчаються за денною або дуальною формами здобуття освіти, під час дії воєнного стану обмежено.

20 травня відбулася зустріч виконуючого обов’язки ректора Рівненського державного гуманітарного університету Романа ПАВЕЛКІВА з директором Рівненського обласного центру зайнятості Надією ПЛЮТИНСЬКОЮ. Обговорили подальшу взаємодію університету з обласним центром зайнятості та результати співпраці щодо реалізації Постанови Кабміну України «Про затвердження Порядку видачі ваучерів для підтримання конкурентоспроможності деяких категорій громадян на ринку праці». Отримати ваучер можуть окремі категорії громадян, які при цьому мають професійну-технічну чи вищу освіту, не зареєстровані у службі зайнятості як безробітні та не проходили навчання за кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття протягом останніх 3 років. Зокрема, це: люди віком старше 45 років (до настання пенсії за віком); ветерани, учасники бойових дій; внутрішньо переміщені особи працездатного віку; особи з інвалідністю; люди, що отримали поранення внаслідок військової агресії, або пройшли полон. До обговорення долучилися представник центру зайнятості Евеліна ІВАНЮК, завідувач кафедри педагогіки і психології (дошкільної та корекційної) імені проф. Т. І. Поніманської Ілона ДИЧКІВСЬКА, відповідальний секретар ПК Василь ЛЕВЧУК, працівники бухгалтерії та планово-фінансового відділу університету Зоряна ЄДИНЕЦЬ та Вікторія МЕЛЬНИК. Погодили розширення співпраці по залученню громадян до програм навчання за ваучером в університеті та подальші перспективи спільної роботи за новими проектами. За результатами роботи  Роман ПАВЕЛКІВ та Надія ПЛЮТИНСЬКА підписали «МЕМОРАНДУМ ПРО СПІВПРАЦЮ між Рівненським обласним центром зайнятості  та Рівненським державним гуманітарним університетом».

Команда громадської спілки «Освіторія» спільно з дослідницькою агенцією Fama реалізує масштабне опитування серед студентів, які здобувають педагогічну освіту

Головна мета – визначити основні бар'єри входження у професію вчителя та оцінити рівень вмотивованості працювати у школі.

Тривалість опитування до 5 хвилин, збір відповідей триватиме до 26 травня 2024 року.

Долучитися до опитування можна за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfIimDeYwERZzF9UY2ecspJJRx1IGQQzp8j2kOjXpaWNKzegw/viewform 

Усі респонденти можуть взяти участь у розіграші подарунків від Освіторії, серед яких худі, два подарункові сертифікати у книгарню «Сенс» та квитки на освітній фестиваль «Вчителі майбутнього» у Львові.

Серед усіх учасників ми оберемо 5 переможців випадковим чином.

Городецька Дар'я

Project&Communications manager

ГС «Освіторія»

22 травня 2024 року на філологічному факультеті РДГУ відбувся ІV Міжуніверситетський студентський науково-практичний семінар «МОВА В МІЖДИСЦИПЛІНАРНІЙ ПАРАДИГМІ: ДОСЯГНЕННЯ ТА ТЕНДЕНЦІЇ».

Подію організовано в межах угоди про наукову співпрацю між кафедрою романо-германської філології філологічного факультету Рівненського державного гуманітарного університету та кафедрою загального мовознавства і романо-германської філології Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди.

Студенти-філологи 3-5 курсів ХНПУ і РДГУ  розглянули у своїх доповідях низку актуальних питань з германського мовознавства, зіставного мовознавства й методики навчання англійської мови. Захід традиційно став гідним завершенням Днів науки і продемонстрував високий рівень підготовки студентів філологічних спеціальностей обох університетів.

Оргкомітет семінару:

Ніколайчук Г.І. – декан філологічного факультету РДГУ, кандидат педагогічних наук, професор;

Деменчук О.В. – завідувач кафедри романо-германських мов РДГУ, доктор філологічних наук, професор;

Сазонова Я.Ю. – завідувач кафедри загального мовознавства і романо-германської філології ХНПУ імені Г.С. Сковороди, доктор філологічних наук, доцент;

Константінова О.В. – доцент кафедри романо-германських мов РДГУ, кандидат філологічних наук;

Чухно О.А. – доцент кафедри загального мовознавства і романо-германської філології ХНПУ імені Г.С. Сковороди, кандидат педагогічних наук, доцент.

У березні-квітні 2024 року у рамках Центру професійного розвитку педагога (керівник: доцент Третяк О.М.) кафедри педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти РДГУ відбувся тренінг з теми «Війна і діти: навчання технік зцілення». До участі в тренінгу долучилися 2 групи освітян з викладачів кафедри (доц. Третяк О.М., доц. Синьчук О.М.) та здобувачів вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти.

Тренінг проходив у рамках проєкту «ПОРУЧ» за підтримки Міністерства освіти і науки України, Дитячого фонду ООН (UNICEF), Українського інституту когнітивно-поведінкової терапії та ГО «ВГЦ «Волонтер». Модератор тренінгів, психолог проєкту – Світлана Чергейко.

Під час зустрічей були пропрацьовані такі теми: реакції дітей та дорослих на стресові події; посттравматичні стресові реакції (інтрузії) у дорослих та дітей; техніки, що допомагають контролювати інтрузивні образи; усвідомлення та відновлення; зустріч зі спогадами; зустріч зі страхом.

Під час тренінгів учасники здобули новий, корисний досвід як працювати з дітьми у стресових ситуаціях; дізналися багато нових технік для покращення емоційного стану і відновлення ресурсу стресостійкості як свого власного, так і учнів у стресових ситуаціях; відчули підтримку серед однодумців. Участь у програмі дозволила навчитися керувати емоціями, відчуттями, спогадами та думками; заспокоюватися, розслаблятися;  учасники навчилися як працювати зі страхом та як почуватися в безпеці, коли це необхідно, де знайти ресурси на відновлення тощо.

Отримали задоволення від роботи з тренером, від роботи в групах. Маємо багато ідей для втілення, щоб ділитися здобутими навичками з іншими, хто цього потребує.

По завершенню серії тренінгів учасники отримали сертифікати про участь у групі підтримки «ПОРУЧ» та навчальній програмі «Навчання технік зцілення для батьків, осіб що їх замінюють та спеціалістів, які працюють з дітьми».

15-16 травня 2024 року відбулася ІІ Всеукраїнська науково-практична е-конференція з міжнародною участю «Освіта і виховання в інформаційному суспільстві в умовах воєнного та повоєнного стану». Співорганізаторами конференції виступили Інститут проблем виховання НАПН України (лабораторія національно-патріотичного виховання) та Рівненський державний гуманітарний університет (кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти, Освітньо-ресурсний центр РДГУ).

Робота конференції розпочалася із пленарного засідання, на якому з мотиваційним словом та стратегічними векторами поділилися директор Інституту проблем виховання НАПН України, доктор психологічних наук, професор, академік Бех Іван Дмитрович (м. Київ); в.о. ректора Рівненського державного гуманітарного університету, завідувач кафедри вікової та педагогічної психології, доктор психологічних наук, професор Павелків Роман Володимирович (м. Рівне).

З пленарними доповідями виступили: Бех Іван, доктор психологічних наук, професор, академік, директор, Інститут проблем виховання НАПН України (м. Київ), Андрєєва Майя, головний спеціаліст відділу професійно-технічної та вищої освіти, департамент освіти і науки, Рівненська обласна державна адміністрація (м. Рівне), Павелків Роман, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедри вікової та педагогічної психології, в. о. ректора, Рівненський державний гуманітарний університет (м. Рівне), Сойчук Руслана, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти, директор Освітньо-ресурсного центру РДГУ, Рівненський державний гуманітарний університет (м. Рівне), Журба Катерина, доктор педагогічних наук, професор, завідувач лабораторії національно-патріотичного виховання, Інститут проблем виховання НАПН України (м. Київ), Садова Ірина, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та методики початкової освіти, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка (м. Дрогобич), Журба Михайло, доктор історичних наук, професор, завідувач кафедри всесвітньої історії та археології, Український державний університет імені Михайла Драгоманова (м. Київ), Канішевська Любов, доктор педагогічних наук, професор, заступник директора з науково-експериментальної роботи, Інститут проблем виховання НАПН України (м. Київ), Толочко Світлана, доктор педагогічних наук, доцент, головний науковий співробітник лабораторії позашкільної освіти, Інститут проблем виховання НАПН України (м. Київ), Біда Олена, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки і психології, Закарпатський угорський інститут ім. Ференца Ракоці ІІ (м. Берегове), Пантюк Микола, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та методики початкової освіти, проректор з наукової роботи, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка (м. Дрогобич), Лаппо Віолетта, доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки і психології Коломийського навчально-наукового інституту, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м. Коломия), Потапчук Тетяна, доктор педагогічних наук, професор кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ), Шанскова Тетяна, доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри початкової освіти та культури фахової мови, Житомирський державний університет імені Івана Франка (м. Житомир), Черничко Степан, доктор з гуманітарних наук, професор, зовнішній член Угорської академії наук, академік, ректор, Закарпатський угорський інститут ім. Ференца Ракоці ІІ (м. Берегове), Сальчук Оксана, регіональний координатор Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Рівне), Орос Ільдіко, доктор філософії, доцент кафедри педагогіки та психології, президент, Закарпатський угорський інститут ім. Ференца Ракоці ІІ (м. Берегове), Чичук Антоніна, доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки, психології, початкової, дошкільної освіти та управління закладами освіти, Закарпатський угорський інститут ім. Ференца Ракоці ІІ (м. Берегове), Рац Адальберт, доктор філософії, доцент кафедри історії та суспільних наук, проректор з навчально-методичної роботи, Закарпатський угорський інститут ім. Ференца Ракоці ІІ (м. Берегове), Шахрай Валентина, доктор педагогічних наук, доцент, завідувач лабораторії інституційного виховання, Інститут проблем виховання НАПН України (м. Київ), Рейпольська Ольга, доктор педагогічних наук, професор, завідувач лабораторії дошкільної освіти і виховання, керівник Центру раннього розвитку дитини та дошкільної освіти, Інститут проблем виховання НАПН України (м. Київ), Гончар Людмила, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, головний науковий співробітник лабораторії інституційного виховання, Інститут проблем виховання НАПН України (м. Київ), Федоренко Світлана, доктор педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник лабораторії національно-патріотичного виховання, Інститут проблем виховання НАПН України (м. Київ), Курченко Олена, дослідниця кафедри англійської та німецької філології, Університет Гранади (м. Гранада, Іспанія), Міщеня Інна, співробітник представництва Ради Європи в м. Берн (м. Берн, Швейцарія).

На блозі кафедри педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти РДГУ та Інституту проблем виховання НАПН України обговорювалися надіслані учасниками доповіді, де актуалізувалися питання організації освітнього і виховного процесу у закладах освіти в умовах воєнного та повоєнного станів, використання цифрових технологій в освіті і вихованні, формування національної ідентичності в учнівської та студентської молоді у світлі подій російської агресії та протидії негативним інформаційним впливам, професійної підготовки майбутніх учителів та викладачів в умовах воєнного часу та створення інклюзивного простору в Україні для навчання і спілкування.

Конференція обʼєднала вітчизняних науковців, викладачів, аспірантів, здобувачів вищої освіти та працівників зарубіжних інституцій, з 12 закладів вищої освіти, 1 закладу фахової передвищої освіти; директорів, заступників директорів та педагогічних працівників 14 закладів загальної середньої освіти, службовців – загалом понад 170 учасників з дев’яти регіонів України.

За результатами роботи укладено матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Професійний розвиток педагога: збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Освіта і виховання в інформаційному суспільстві в умовах воєнного та повоєнного стану», м. Рівне, 15-16 травня 2024 р. Рівне: Рівненський державний гуманітарний університет, 2024», ознайомитися з якими можна за посиланням 

https://sites.google.com/rshu.edu.ua/15-16-may-2024?usp=sharing або за QR-кодом

 

Back to top