Вітаємо на сайті РДГУ
Вітаємо на сайті РДГУ

...

Наші знання - Ваше майбутнє
Наші знання - Ваше майбутнє
Навчаємо за обміном
Навчаємо за обміном
Вітаємо на сайті РДГУ
Наші знання - Ваше майбутнє
Навчаємо за обміном
loading...

Завідувачка кафедри економіки та управління бізнесом.

Базова освіта: Українська державна академія водного господарства, 1998 р. (Економіка підприємства, економіст).

Науковий ступінь:

кандидат економічних наук, 2005 р.  (спеціальність 08.06.01 – економіка, організація і управління підприємствами, тема дисертації «Інформаційне забезпечення оцінювання та планування споживання основних засобів на підприємствах»)

доктор економічних наук, 2019 р. (спеціальність 08.00.04 – економіка, організація та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), тема дисертації «Формування комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти: теорія, методологія, практика»)

Вчене звання: доцент кафедри  економіки та маркетингу;  2010 р., професор кафедри менеджменту, 2020 р.

Наукові профілі:

Google Scholar Citationshttps://cutt.ly/hYZ7oRm

scopus: https://cutt.ly/xYZ7dul.

ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5006-190X

Web of Science: https://www.webofscience.com/wos/author/record/GPW-7974-2022

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні дисципліни, що викладаються: «Вступ до спеціальності», «Маркетингова товарна політика», «Економіка підприємства»,  «Стратегічний маркетинг», «Бренд-менеджмент», «Управління маркетинговими комунікаціями».

Автор понад 100 наукових, навчально-методичних праць з питань економіки, маркетингу та менеджменту, основними з яких є:

  1. Deineha I., Danevich O., Khrystokin H., Kolhan T., Krasnoshchok I., Bushman I. Mechanisms and models of risk management process of educational activity of higher education institutions. International Journal of Management. Volume 11, Issue 5, May 2020, pp. 65-77 / Scopus.
  2. Deineha I., Prokopenko О., Kazanska О., Butenko N., Omelyanenko V., Bovkun O. Communication business processes of industrial enterprises in the conditions of globalization. International Journal of Management (IJM). Volume 11, Issue 5, May 2020, pp. 884-895 Scopus.
  3. Deineha I., Maslov А., Potryvaieva N., Bererzhnytska U., Verbivska L., Koliadych O. Institutional Environment Tools for Small and Medium-Sized Enterprises Development. Estudios de economia aplicada. Volumen:39-3. 2021.  DOI: http://dx.doi.org/10.25115/eea.v39i3.4798  / Scopus.
  4. Lorvi I., Deineha I., Danilova L., Savchenko Y., Yusupova O., Tiahunova N. Internationalization of Sales Marketing of Agricultural Enterprises in the Conditions of Developed Informatization. Journal of Agriculture and Crops Vol. 8, Issue. 4, pp: 251-258, 2022. URL: https://arpgweb.com/journal/journal/14/ Scopus.
  5. Koval V. V., Mikhno I. S., Deineha O. V., Bezuhlyi I. V., Deineha I. O., Udovychenko V. V. Regulatory mechanisms of responsible aquaculture and sustainable development of ecotourism in territorial communities. Journ. Geol. Geograph. Geology. 31(2). 2022. рр. 333-342. URL: file:///C:/Users/Admin/Desktop/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%B2%D0%B5%D0%B9%D0%BE%D1%84%D1%81%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D1%81%20.pdf/ Web of science.
  6. Deineha I., Pirtko M. Transparency of territorial community governance as a basis for quality financial support of their activities. Scientific Journal of Bielsko-Biala School of Finance and Law. Volume 25, No 1. 2021. РР. 48-55. URL: https://asej.eu/index.php/asej/article/view/573.
  7. Дейнега О. В., Дейнега І. О., Нич-Войтан С. Брендинг територій як ефективний інструмент реалізації потенціалу комплексу маркетингу в управлінні закладом вищої освіти. Ланцюги постачання: маркетингові та логістичні рішення : монографія / За наук. ред. Є. В. Крикавського, О. В. Дейнеги. Львів-Рівне : Волин. обереги, 2023. С. 5-24.
  8. Крикавський Є., Дейнега І., Дейнега О., Косар Н. Маркетингова товарна політика: підручник.  Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. 376 с.
  9. Дейнега О. В., Дейнега І. О., Андрощук І. М. Маркетингові інструменти управління якістю послуг в освіті. Education, science, research during martial law : Collective monograph. Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2022. С. 106-125.
  10. Дейнега І. О., Либак І.А., Стрільчук Р. М. Інструменти цифрового маркетингу у трансформуванні комплексу комунікацій закладів вищої освіти в постпандемічний період. Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період: монографія / за ред. д. е. н., проф. Храпкіної В. В., к. е. н., доц.. Пічик К. В. Київ: Інтерсервіс, 2022. С. 248-258.
  11. Дейнега І. О., Либак І. А. Маркетингові комунікації закладів вищої освіти в умовах цифризації економіки. Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України : монографія / За наук. ред. Є. В. Крикавського, О. В. Дейнеги. Львів-Рівне : О. Зень, 2022. С. 84-94.
  12. Дейнега І. О. Маркетингові комунікації закладів вищої освіти на ринку освітніх послуг: монографія. Рівне: вид. О. Зень, 2018. 278 с.
  13. Дейнега І. О., Самборський І. О. Цінові фактори впливу на ринкову поведінку споживача. Сучасні тенденції в управлінні соціально-економічним розвитком систем: монографія / за ред. М. Х. Шершуна. Рівне : Волин. обереги, 2015. С. 19–24.
  14. Дейнега І. О., Андрощук М. С. Маркетингові комунікації як інструмент розвитку діяльності ринково орієнтованих підприємств. Сучасні тенденції в управлінні соціально-економічним розвитком систем: монографія / за ред. М. Х. Шершуна. Рівне : Волин. обереги, 2015. С. 182–188.
  15. Дейнега И. А., Кратт О. А. Формирование комплекса маркетинга в предпринимательской среде на рынке сельского зеленого туризма. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні: монографія / за ред. М. Х. Шершуна. Рівне : вид. О. Зень, 2016. С. 201–207.
  16. Дейнега І. О., Акімова Л. М., Кратт О. А. Регіональні особливості формування комплексу маркетингу сільського зеленого туризму. Актуальні проблеми економіки. 2016. № 9 (183). С. 184–195 / Scopus.
  17. Дейнега І.О., Дейнега О.В. Економіка підприємств: навч. посіб. 2-е вид. Рівне: вид. О. Зень, 2020. 171 с. (рекомендовано МОН України).
  18. Крикавський Є., Дейнега І., Дейнега О., Лорві І. Маркетинговий менеджмент: навч. посіб. Львів: НУ «Львівська політехніка», 2014. 380 с. (рекомендовано МОН України).
  19. Маркетингова інформація: підручник / Є. Крикавський, І. Дейнега, О. Дейнега та ін. всього 6 осіб. Львів: НУ «Львівська політехніка», 2014. 416 с. (затверджено МОН України).
  20. Дейнега О., Крикавський Є., Дейнега І., Гладунов О., Микитин Т. Маркетинг: навч. пос. 2-ге вид. Рівне: «Волинські обереги», 2013. 336 с. (затверджено МОН України).
  21. Дейнега О., Крикавський Є., Дейнега І., Патора Р. Маркетингова товарна політика: підруч. Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2012. 360 с. (затверджено МОН, М та С України).

Back to top