Вітаємо на сайті РДГУ
Вітаємо на сайті РДГУ

...

Наші знання - Ваше майбутнє
Наші знання - Ваше майбутнє
Навчаємо за обміном
Навчаємо за обміном
Вітаємо на сайті РДГУ
Наші знання - Ваше майбутнє
Навчаємо за обміном
loading...

Викладач кафедри економічної теорії РДГУ (по сумісництву)

Освіта:

З 2000 по 2002 рік навчалася в Березнівському лісовому коледжі по спеціальності «Економіка/ Бухгалтерський облік» (кваліфікація: бухгалтер).

З 2002 по 2007 рік навчалася в Рівненському державному гуманітарному університеті по спеціальності «Педагогічна освіта/ Педагогіка і методика середньої освіти. Математика», спеціалізація: «Математика та основи економіки» (кваліфікація: вчитель математики та основ економіки).

З 2007 по 2008 рік навчалася в магістратурі Рівненського державного гуманітарного університету по спеціальності «Педагогічна освіта/ Педагогіка і методика середньої освіти. Математика» (кваліфікація: викладач математики з методикою викладання математики у ВНЗ).

З 2011 по 2013 рік навчалася у ПВНЗ «Європейський університет» по спеціальності «Фінанси і кредит» (кваліфікація: спеціаліст з фінансів та кредиту).

З вересня 2020 року навчається в магістратурі по спеціальності 014.11 Середня освіта (Фізична культура) та аспірантурі по спеціальності 011. Освітні, педагогічні науки Рівненського державного гуманітарного університету.

У 2019-2020н.р. пройшла підвищення кваліфікації (стажування) у кількості 180 год. на кафедрі аналітичної економіки та природокористування Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки (свідоцтво №006/20).

 

Посилання на наукові профілі:

ORCID
https://orcid.org/0000-0002-0880-640X

Scopus
https://www.scopus.com/search/form.uri?display=basic

Web of Science (WoS)
http://apps.webofknowledge.com/WOS_GeneralSearch_input.do?product=WOS&search_mode=GeneralSearch&preferencesSaved=&SID=F2gVHVMEj8e3jqadtbS&rurl=http%3A%2F%2Fapps.webofknowledge.com%2FWOS_GeneralSearch_input.do%3Fproduct%3DWOS%26search_mode%3DGeneralSearch%26preferencesSaved%3D%26SID%3DF2gVHVMEj8e3jqadtbS

 

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Основні дисципліни, що викладає: «Економіка», «Економіка спорту», «Управління та логістика в спорті».

Основні наукові, навчально-методичні праці за останні 5 років:

  1. Гоголь Т.В. Фінансова безпека в контексті управління брендами підприємств / Т.П. Панюк, Т.В. Гоголь // Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія: Економічні науки: Зб. наук. праць. – Маріуполь: ДВНЗ „Приазовський державний технічний університет”, Випуск. 32. – Т.2. – 2016. – С.84-90. (міжнародна індексація: Index Copernicus).
  1. Гоголь Т.В. Особливості формування брендів суб’єктів аграрного бізнесу / Т.В. Гоголь // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія „Економіка”. Випуск 1(49) – Ужгород, 2017. – С.131-135. (міжнародна індексація: Index Copernicus).
  2. Гоголь Т.В. Теоретичні засади формування брендів підприємств агропромислової сфери / Т.В. Гоголь // Вісник Тернопільського національного університету №4, 2016р. – С.116-127.
  3. Гоголь Т.В. Правові аспекти забезпечення захисту бренду підприємства / Т.В. Гоголь // Збірник наукових праць ”Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту”. Випуск №18, 2017р. – С.86-93.
  4. Гоголь Т.В. Специфіка діяльності суб’єктів аграрного бізнесу в Україні / Т.В. Гоголь // Збірник наукових праць ”Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту”. Випуск №23, 2019р. – С.42-52.
  5. Гоголь Т.В. Особливості концептуальних положень бренд-менеджменту в умовах глобалізації / Т.В. Гоголь // Економічна система України в умовах глобалізацій них викликів ХХІ століття: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 10 квітня 2018р., Чернівці, Україна / Буковинський центр економічної освіти та бізнесу. Чернівці, 2018. – С.59-61.
  6. Гоголь Т.В. Стратегія розвитку бренду соціально-економічного та культурного простору Рівненщини / Т.В. Гоголь // Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та праві: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 19-20 квітня 2018р., Київ, Україна / Київський національний університет культури і мистецтв. Київ, 2018. – С.162-164.
  7. Гоголь Т.В. Формування брендів міст України в контексті європейського досвіду / Т.В. Гоголь // Сучасні тенденції розвитку світової економіки: матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції, 18 травня 2018р., Харків, Україна / Харківський національний автомобільно-дорожній університет. Харків, 2018. – С.122-124.
  8. Гоголь Т.В. Стратегія формування іміджу бренду підприємств України / Т.В. Гоголь, Л.В. Заглинська // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 20 лютого 2020 р., Рівне, Україна / Рівненський державний гуманітарний університет. Рівне, 2020.
  9. Економіка спорту: методичний посібник з підготовки до семінарських занять та самостійної роботи для студентів спеціальностей: 014 «Середня освіта (Фізична культура)» та 017 «Фізична культура і спорт» денної та заочної форми навчання. Рівне: РДГУ, 2019. 44с.

Back to top